رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت:

شایعه تایید صلاحیت‌ها و تجمعات غیرقانونی در کهگیلویه و بویراحمد

"حسین خوش اقبال" با بیان اینکه انتخابات فصل مشترک تمام علائق و دغدغه های ملی است تاکید کرد: از ادارات و دستگاههای استان توقع می رود که درآماده شدن فضای عمومی برای مشارکت در انتخابات با تمام توان و ظرفیت ورود کنند.
کد خبر: ۱۳۱۳۷۶۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جلسه هفتگی ستاد انتخابات استان که با حضور فرماندار کرمانشاه، مدیرکل مخابرات استان،معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه و نایب رئیس اتاق اصناف استان تشکیل شد، با اشاره به اینکه تلاش مجریان انتخابات در جهت فراهم شدن زمینه برای مشارکت حداکثری است تاکید کرد: باید تلاش شود که هر ایرانی علاقمند به سرنوشت کشور نسبت به حضور در انتخابات احساس مسئولیت کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در روند بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر در هیات های اجرایی تلاش شد که تا حد ممکن نمایندگان همه سلائق و گرایشها در انتخابات حضور یافته و رقابت کنند.

وی همچنین افزود: تمام امکانات و تمهیدات برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و ایمن در خرداد ماه در استان کرمانشاه فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه با اشاره به اهمیت ضرورت تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات گفت: با توجه به شرایط کرونا و محدودیت تجمعات و تبلیغ ستادهای انتخابات ،تبلیغات شهری برای آگاهی بخشی عمومی باید پررنگ تر باشد. توقع میرود که ادارات و دستگاهها مجدانه برای آماده شدن فضای عمومی در انتخابات اقدام کنند و نمای بصری شهر را انتخاباتی کنند.

خوش اقبال با بیان اینکه هیچ اولویتی مهمتر از انتخابات نیست تاکید کرد: دستگاهها و ادارات باید از همه ظرفیت ها و توان خود برای تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی عمومی در جهت تبیین اهمیت انتخابات بهره برداری کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: توقع میرود که برنامه ریزی و  هزینه برای انتخابات را از روی احساس وظیفه ملی باشد و جزو اقدامات با اولویت قرار  بگیرد.

وی ظرفیت های شهرداری کرمانشاه برای تبلیغات محیطی وآگاهی بخشی عمومی را گسترده دانست و گفت: شهرداری کرمانشاه با استفاده حداکثری از ظرفیت تبلیغاتی خود می تواند امر انتخابات و اهمیت آن را بازنمایی کند.

وی همچنین با بیان اینکه رسانه ها همراهان هوشیار ستاد انتخابات استان هستند اظهار داشت: رسانه ها در تبیین اهمیت انتخابات، تحرک بخشی به افکار عمومی و افزایش مشارکت تلاش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها