سردار آزمون با درخششی که در لیگ برتر روسیه دارد خواهان های زیادی پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۳۱۳۷۵۷

به گزارش جام جم آنلاین ، در شرایطی که همین دیشب تیم زنیت با هت تریک سردار آزمون قهرمانی دیگری را در لیگ برتر روسیه جشن گرفت امروز روزنامه گازتا دلواسپور ایتالیا از پیوستن این بازیکن ایرانی به رم ایتالیا خبر میدهد.

بر اساس ادعای این روزنامه، بحث حضور مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس در رم با قراردادی دو ساله (با گزینه تمدید برای سال سوم) به قیمت ۴.۵ میلیون یورو تقریبا نهایی شده است.

در بخش دیگر از این گزارش به حضور احتمالی سردار آزمون در تیم آ.اس.رم اشاره شده است؛ اتفاقی که با توجه به درخشش سردار آزمون در فصلی که با قهرمانی زنیت در لیگ روسیه انجام چندان عجیب به نظر نمی رسد. روزنامه گاتزتا با پرده برداشتن از تحقیقات تیاگو پینتو، مدیر کل باشگاه رم مدعی شد که او برای خط حمله تیم اطلاعاتی در باره مهاجم زنیت (سردار آزمون) گرفته و اگر ساری در رم حضور پیدا کند می توان به حضور میلیک در خانه هم امیدوار بود؛ بازیکنی که فصل گذشته هم مورد توجه رم قرار داشت.

البته همواره در سال های اخیر ادعا شده که سردار از تیم های مختلفی پیشنهاد دارد، از لیورپول و میلان گرفته تا سویا. رم هم قرار است یکی از همین تیم هایی باشد که داستان پیوستن سردار به آن به جایی نمی رسد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها