خبر خوش مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

۴۲۰۰ معلم حق التدریس و پیش دبستانی به‌زودی جذب می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف وضعیت معلمان حق التدریس و پیش دبستانی خبر از جذب چهار هزار و ۲۰۰ نفر داد.
کد خبر: ۱۳۱۳۶۴۷

به گزارش جام جم آنلاین مازندران علیرضا سعدی پور با گرامیداشت مقام والای معلمان درباره تبدیل وضعیت معلمان حق التدریس اظهار داشت: قانون تبدیل وضعیت مربیان پیش دبستانی در استان عملی شد و این مربیان باید به دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون دو مرحله تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی و حق التدریس دراستان انجام شد، افزود: آخرین مرحله نیز به زودی انجام می‌شود و این مربیان باید دوره‌های دانشگاه فرهنگیان را سپری کنند.

 

وی ادامه داد: در استان معلمان خرید خدمات آموزشی، نهضت سوادآموزی، پیش دبستانی و غیره تعیین تکلیف شدند.

 

سعدی پور با اظهار اینکه دوره‌های آموزشی مربیان شش ماه طول می‌کشد و با گذر از دوره نسبت به تعیین تکلیف اقدام می‌شود، افزود: تاکنون دو دوره این طرح اجرا شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره طرح رتبه بندی معلمان نیز گفت: این طرح پس از تصویب در مجلس و با ابلاغ شیوه نامه اجرایی در سال جاری عملیاتی می‌شود.

 

وی با اشاره به رفع موانع اعتباری رتبه بندی معلمان گفت: به زودی شیوه نامه این طرح تصویب و ابلاغ می‌شود.

 

وی با اظهار اینکه سهمیه استان در جذب مربیان پیش دبستانی، خدمات آموزشی و نهضت سوادآموزی چهار هزار و ۲۰۰ نفر است، این سهمیه را در کشور ۸۸ هزار نفر اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها