آیین تجلیل از معلمان نمونه استان کرمانشاه که جزو سرآمدان کشوری نیز شناخته شده‌اند با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در سرسرای شهدای دولت در استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۱۳۵۶۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه، به نقل از ایرنا؛ ۹ تن از معلمان نمونه استان پس از برگزاری آیین هفته گرامیداشت معلم ‌که با حضور رییس جمهوری و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

لیلا نعمتی، سعیده هدایت، ناهید ایوانی، رقیه نعمتی، سهیلا چناری، شهاب بخشی، فرشاد عباسی، امیر شکرانه و جهانگیر مرادی معلمان سرآمد کشوری از استان کرمانشاه بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

مجاهدت معلمان در دوران کرونا ستودنی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در این جلسه با تقدیر از تلاش های معلمان، فعالیت آنها در طول دوران کرونا را نوعی مجاهدت عنوان کرد.

«حسین خوش‌اقبال» تصریح کرد: معلمان وظیفه شناس در دوران شیوع کرونا اجازه ندادند روند تعلیم و تربیت متوقف مانده و در شرایطی سخت به کار آموزش دانش آموزان مشغول شدند.

«مجید یزدان پناه»؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این جلسه فرا رسیدن هفته معلم را تبریک گفت و اظهار داشت: همکاران پرتلاش ما در طول یک سال و چندماهی که از شیوع کرونا می گذرد مسوولانه پای کار بوده و اجازه ندادند دانش آموزان از تحصیل بازبمانند.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۳۲۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها