پلیس مبارزه با مواد مخدر:

کشف ۹۰ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

سردار "علی اکبر جاویدان" از توقیف محموله بزرگ ماده مخدر تریاک به وزن ۱۶۸ کیلوگرم پیش از رسیدن به کرمانشاه و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۳۳۵۶

  به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی استان اظهار کرذ:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه پس از اطلاع از فعالیت یک باند قاچاق و اینکه قصد انتقال مقدار زیادی تریاک بعه داخل استان را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران پلیس کرمانشاه در ادامه تحقیقات گسترده خود دریافتند اعضای این باند قصد انتقال محموله مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به کرمانشاه توسط یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را دارند.

 

سردار جاویدان ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به خاطر توقیف هرچه سریعتر محموله، با ردیابی مسیر حکرتی خودرو مورد نظر در محورهای کرمان، موضوع را با همکاران خود در این استان در میان گذاشتند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان نیز پس از هماهنگی با مقام قضایی و استقرار در محل مناسب به محض مشاهده خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد، نسبت به توقیف آن اقدام و در بازرسی های انجام شده حدود ۱۶۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

 

وی همچنین با اشاره به دستگیری راننده خودرو و معرفی به دستگاه قضایی، گفت: خودرو توقیفی نیز به پارکینگ منتقل و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

 

سردار جاویدان با اشاره به کشف حدود ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری، گفت: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۵۰ درصد رشد نشان می دهد.

 

سردار جاویدان در پایان از دستگیری ۸۳۰ نفر در رابطه با مواد مخدر خبر داد و گفت: این افراد شامل قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده، خرده فروش، توزیع کننده و معتاد می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها