جلسه اعضاء هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری با مرکز پژوهش و نوآوری شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.
جلسه اعضاء هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری با مرکز پژوهش و نوآوری شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۱۳۳۵۳


به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، اعضای هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری در جلسه ای که بصورت مجازی با مرکز پژوهش و نوآوری شرکت ایران خودرو خراسان به گفت و گو در خصوص گسترش تعاملات و همکاری های بین صنعت و دانشگاه پرداختند.
در این نشست دکتر آیتی مسوول مرکز پژوهش و نوآوری ایران خودرو خراسان در خصوص اهداف و برنامه های این مرکز گفت: ایران خودرو خراسان در سال 1399 با هدف بهبود کیفیت محصولات تولیدی ، حفاظت از محیط زیست و در نهایت کسب رضایتمندی ذی نفعان و مشتریان ، اقدام به راه اندازی مرکز پژوهش و نوآوری خود نمود.
وی در خصوص فعالیت های این مرکز گفت : به منظور حمایت از نخبگان و ترویج فرهنگ خلاقیت و ایده پروری و از سوی دیگر ارتباط و تعامل پایدار و موثر با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی سراسر کشور اقدام به راه اندازی سایت مرکز پژوهش و فناوری ایران خودرو خراسان به آدرس innovation.ikk.ir نمودیم. در این وبگاه تمام فرصت ها و پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی که در ایران خودرو خراسان وجود دارد به اشتراک گذاشته شده و همه علاقمندان و صاحبان ایده می توانند با مراجعه به این وبگاه در صورت تمایل با ارائه ایده و پرپوزال خود اقدام به همکاری با این شرکت نمایند.
در ادامه این نشست اینترنتی هر یک از اعضاء هئیت علمی دانشگاه، به بیان نقطه نظرات و سوالات خود پرداختند و مقرر شد این نشست ها بصورت تخصصی تر و در حوزه های مشخص با حضور کارشناسان مرتبط برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها