نماینده ولی فقیه در لرستان تبیین کرد؛

ضرورت وجود افراد توانا و متخصص در هلال احمر

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در انتخابات خردادماه امسال به دشمنان ثابت می‌کنند که در دفاع از انقلاب مصمم هستند.
کد خبر: ۱۳۱۳۳۴۳

به گزارش جام جم آنلاین لرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی افزود: نظام سلطه در تقابل با ایران موفق نبوده و علت این امر حضور موفق ایران در میدان و کارزار با دشمن، افزایش قدرت بازدارندگی و تقابل با دشمن در بیرون از مرزها است.
 
وی ادامه داد: سردار سرلشگر شهید حاج قاسم سلیمانی در این جهت خدمات برجسته انجام دادند، آنچه زورگویان عالم را در مقابل ایران ناتوان کرده حضور میدانی نیروهای مسلح در داخل و بیرون مرزها و حضور مردم در تمام صحنه هاست کما اینکه حضور در انتخابات به منزله حضور مدافعان در دفاع اهل‌بیت است.

حجت‌الاسلام شاهرخی اظهار کرد: حضور در انتخابات به معنای مصمم بودن در دفاع از انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بدانند مشکلات کشور با کارهای مبتنی بر کارهای انبوه، باکیفیت، کارشناسی شده و جهادی حل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار کرد: عبادت و احیای لیالی قدر از هزار ماه بالاتر است، شب قدر شبی است که فرشتگان و روح اعظم در آن شب نازل شده و شبی سراسر سلامت، برکت و رحمت است.

وی ادامه داد: قرب به خدا در بیداری شب قدر، رحمت خدا در ترحم به مساکین در شب قدر، رمز عبور از صراط صدقه دادن در شب قدر، رسیدن به بهشت وابسته به ذکر خدا در شب قدر، راع نجات از دوزخ استغفار در شب قدر و رضای خدا در 2 رکعت نماز گزاردن در شب قدر است.

امام جمعه مردم خرم آباد به مناسبت‌های روز معلم نیز گفت: وظیفه معلمی، رسالتی سنگین ولی پر خیر و برکت است، چراکه هیچ کاری مهم‌تر از انسان سازی و فعالیت های تعلیمی و تربیتی نیست و این مهم با تلاش و کوشش معلمان میسر است.

حجت‌الاسلام شاهرخی ادامه داد: معلم ؛ شغل انبیای الهی و تعلیم و تربیت انسان‌ها است و  معلمان ما معلم گروهی از انسان ها هستند ولی قلمرو فعالیت انبیا گستره بود، هرچند از جهت شعلی، معلمی همان شغل انبیا است و حاکمیت باید زمینه فعالیت بهتر معلمان و کرامت و منزلت آنان را فراهم کند.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: شهید مطهری، شخصیتی علمی آگاه و اندیشمندی بزرگ بود که در معرفی اسلام ناب تلاش‌های فراوانی انجام داد.

وی ادامه داد: در روزگار پهلوی که امر تعلیم و تربیت سخت و دشوار بود، شهید مطهری در حوزه و دانشگاه به تشنگان معارف اسلامی، حقایق معنوی را یاد می‌داد و سرانجام توسط گروه فرقان که غرق در جهالت بودند به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از صحبت هایش به ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر اشاره و عنوان کرد: کارگران، ستون فقرات تولید و اقتصاد هستند و هر کشوری دارای اقتصاد پیشرفته است باید به کارگران اهمیت دهد و کارگران بابد به کار خود دلگرم باشند چراکه اگر در جامعه‌ای کرامت کارگر مورد ملاحظه قرار گرفت، کارگر خستگی از کار نخواهند داشت و یهره‌وری بالا می‌رود.

وی تاکید کرد: در نگاه اسلام کار عبادت است و بایستی برای کارگران حقوق متناسب در نظر گرفت.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها