رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا خبر داد:

آغاز به‌کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در شهرهای نارنجی

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: از روز شنبه (۱۱ اردبیهشت) مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، بوشهر و اردبیل شروع به کار خواهند کرد.
کد خبر: ۱۳۱۳۲۱۳

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس راهور، سرهنگ علی محمدی افزود: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا و نظر به این که وضعیت رنگ‌بندی استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، بوشهر و اردبیل از قرمز به نارنجی تغییر یافته است، از روز شنبه دهم اردبیهشت ماه سال جاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک این چهار استان، به هموطنان خدمات‌رسانی خواهند کرد.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: مردم این چهار استان هم اکنون می‌توانند نسبت به اخذ نوبت دهی اینترنتی جهت مراجعه به مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک اقدام کنند.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص تاریخ وکالتنامه‌ های منقضی شده نیز بیان داشت: مدت تعطیلی فعالیت مراکز به تاریخ وکالتنامه های منقضی شده افزوده خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی در این خصوص نیست.

وی در پایان از مراجعین درخواست کرد، نسبت به رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی در مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک بیش از پیش توجه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها