رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی:

۱۰هزار ناظر امین در آذربایجان غربی فعال هستند

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: این اداره‌ کل با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر عملکرد نازل‌های عرضه سوخت، 13 هزار و 236 آزمون از نازل‌های عرضه سوخت را در سطح استان عملیاتی کرده است.
کد خبر: ۱۳۱۳۱۹۸

به گزارش جام جم آنلاین منصور جلایر در گفت‌و گو با جام جم آنلاین از بررسی صحت کار 705 باسکول‌ ثابت همکف خبر داد و گفت: صحت‌کار 705 باسکول ثابت همکف در استان مورد بررسی قرار گرفت و کارکرد آنها از سوی کارشناسان این اداره کل استانداردسازی شد.
وی افزود: این بازرسی‌ها به صورت مداوم در راستای ضوابط اجرایی سازمان ملی استاندارد و تحقیقات در زمینه اندازه‌شناسی و اطمینان از صحت عملکرد باسکول‌ها با هدف صیانت از حقوق شهروندان توسط این اداره کل انجام می‌شود.
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموع بازرسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان 688 مورد از باسکول‌های ثابت در سطح استان از نظر رعایت موازین سازمان مورد قبول و 17 مورد از آن‌ها مردود اعلام شد.
* آزمون 13 هزار و 236 نازل سوخت مایع در آذربایجان غربی
وی خاطر نشان کرد: این اداره‌ کل با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر عملکرد نازل‌های عرضه سوخت، 13 هزار و 236 آزمون از نازل‌های عرضه سوخت را در سطح استان عملیاتی کرده است و برای تحقق حداکثری برنامه ابلاغی این حوزه با جدیت پای کار بود.
جلایر تصریح کرد: پس از آزمون دوره ای نازل های سوخت مایع ، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان است بر روی آن نصب و در صورت نقص ، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.
وی در ادامه به مردود شدن 30 درصدی نازلهای پخش کننده سی ان جی مستقر در استان اشاره کرد و گفت: طی یکسال گذشته تعداد 152 آزمون از نازلهای پخش کننده سی ان جی مستقر در استان انجام شد که در نتیجه این بازرسی ها 70  درصد نازل ها قبول و 30 درصد آنها مردود شدند.
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی  اظهار کرد: جایگاه های سی ان جی باید نازل های خود را با معیارهای استاندارد، مطابقت دهند چرا که این موضوع از ابعاد مختلف اهمیت بسزایی دارد و به صورت دوره‌ای و مستمر رعایت معیارها در جاسگاه‌ها توسط اداره کل مورد آزمون قرار می‌گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها