به گزارش
جام جم آنلاین کرمانشاه؛ دکتر سعید طلوعی اظهار داشت: تمام هم و غم مجموعه شهرداری کرمانشاه این است که در راه خدمت رسانی به شهروندان با نهایت توان به انجام وظیفه بپردازیم و اگر بدنبال جلب رضایت شهروندان هستیم باید با مدیریتی جهادی، یکپارچه، و آینده نگر و شفاف سازی درخصوص عملکردمان به اجرای برنامه های توسعه شهر بپردازیم و در خدمت رسانی به جامعه شهروندی کوتاهی نکنیم.
وی افزود: مدیریت شهری باید بدنبال ایجاد محیط زیستی سالم و ایده آل برای یکایک شهروندان باشد و برای تحقق اهداف مدیریتی موفق، برنامه ریزی، اجرای برنامه ها و نظارت دقیق بر اجرای آنها می تواند ما را در این مهم یاری کند.
شهردار کرمانشاه، یکی از اولویت های کاری شهرداری را بازگردانند نشاط و شادابی به فضاهای شهری و تغییر نگرش در ایجاد جذابیت های شهری دانست و با بیان اینکه خوشبختانه این امر در دستور کاری شهرداری کرمانشاه قرار دارد تصریح کرد: اگرچه امروزه شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی مطرح است، اما باید به خاطر داشته باشیم تا زمانی که به عنوان یک نهاد خدماتی نیازهای اولیه شهروندان را برطرف نکنیم، نمی توانیم از شهروندان انتظار داشته باشیم که شهرداری را بعنوان یک نهاد اجتماعی بپذیرند.
دیدار شهرداران و مدیران سازمان های شهرداری با مردم در روزهای پنج شنبه هرهفته یکی از برنامه های شهرداری است که طلوعی به آن اشاره کرد و درخصوص آن گفت: این امر در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و خدمت به شهروندان صورت می گیرد تا بصورت مستقیم در جریان مشکلات شهروندان قرار گیرند و بدین وسیله حتی المقدور مشکلات شهروندان هر منطقه بدون مراجعات مکرر و وقت گیر و هزینه بر به مرکز در خود منطقه حل و فصل شود.
شهردار کرمانشاه در پایان، پاسخگویی مدیران و جلوگیری از بروکراسی اداری را یکی از مطالبات مردمی دانست و تاکید کرد: باید ساختاری را ترسیم کنیم که در کم ترین زمان ممکن پاسخگوی خواسته های شهروندان باشیم.