رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از اشغال۸۰ درصد تخت های ICU در هرمزگان خبر داد.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از اشغال۸۰ درصد تخت های ICU در هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۳۱۲۵
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از اشغال۸۰ درصد تخت های ICU در هرمزگان خبر داد.

دکتر حسین فرشیدی در نشست خبری اینترنتی اظهار  کرد: در خصوص ویروس جهش یافته هندی و آفریقای جنوبی در هرمزگان نمی شود اظهار نظر کرد، چون منتظر پاسخ انستیتو پاستور هستیم که نتیجه  تست های ارسال شده  را اعلام‌کند.

فرشیدی با بیان این که   شهرستان میناب جهت پوشش بیماران بدحال شرق استان و شهرستان بندرلنگه جهت پوشش بیماران غرب استان تقویت شده افزود: در بندرلنگه تخت های اختصاص داده شده به کووید، پر شده است.

 وی اضافه کرد: در شرق استان افزایش بیماران شیب ملایم تری  دارد.

وی با بیان این که در بندرعباس بیمارستان های خلیج فارس، سه بیمارستان نظامی و سایر بیمارستان های خصوصی بیماران سرریز شهیدمحمدی را پذیرش می کنند  اعلام کرد: بیمارستان شهید محمدی همه بیماران بدحال را پذیرش می کنند.

وی با اشاره به این که ۵۸ تخت در چند روز اخیر به بخش  ICU  بیمارستان شهید محمدی اضافه شده است، اضافه کرد: ۹ بخش در بیمارستان شهید محمدی فعال است و امکان پذیرش و افزایش تخت ها به تعداد ۱۰۰ تخت وجود دارد.

فرشیدی ادامه داد: بیماران دارای علائم بیماری کووید، از خود درمانی خودداری کنند و سریعا به مراکز درمانی جهت دریافت داروهای مناسب مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به این که از فروردین ماه تاکنون ۸۰ درصد پرسنل بهداشتی درمانی واکسن کاوید دریافت کرده اند، افزود: تاکنون حدود ۲ هزارنفر در کارآزمایی بالینی واکسن پاستور ایرانی ثبت نام کرده اند که از شنبه واکسیناسیون آغاز خواهد شد.

وی گفت: از روز گذشته نیز جهت افراد بالای ۸۰ سال و تعداد عمده بیماران خاص واکسن دریافت کرده اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها