یکی از اعضای هیأت رئیسه شورای انتقالی جنوب (متحد امارات در یمن) اذعان کرد، ائتلاف سعودی حتی اگر 100 سال هم در یمن بجنگد قادر به پیروز شدن بر انصارالله نیست.
کد خبر: ۱۳۱۳۰۱۹

به گزارش جام جم آنلاین، شورای انتقالی جنوب (متحد امارات در یمن) در اظهاراتی بر سخت بودن شکست ارتش و کمیته‌ های مردمی یمن اذعان کرد.

«فضل الجعدی» عضو هیأت رئیسه شورای انتقالی جنوب در صفحه توییتر خود نوشت، ائتلاف اگر ۱۰۰ سال هم بجنگند به دلایلی که همه می‌دانند قادر به پیروزی بر انصارالله نیست.

وی ادامه داد: بارها گفته‌ایم و تکرار می‌کنیم که پیروزی نیازمند ابزاری است که به دنبال پیروزی است نه شکست؛ ابزارهایی که دنبال فریبکاری نباشند و در پشت پرده قرارداد نبندند.

اگرچه شورای انتقالی جنوب در ابتدای کار در کنار نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن (مورد حمایت ریاض) می‌جنگید اما عواملی از جمله تسلط بر ثروت‌های یمن باعث اختلاف میان آنها شده است.

در همین ارتباط، «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی در مصاحبه اخیر خود «حوثی‌ ها» را دارای خوی و رویکرد عربی و یمنی دانست و از لزوم گفت‌وگو سخن گفت.

ولیعهد سعودی در ادامه با ادبیاتی که تاکنون سابقه نداشت تلاش کرد از راه دیپلماسی وارد شود و گفت که «حوثی‌ ها» خوی و منش یمنی و عربی دارند و امیدوار است تا پیش از اولویت قرار دادن هر چیزی، منافع خود و منافع یمن را مد نظر قرار دهند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها