هوشنگ بازوند در پیامی به مناسبت سالروز شهادت امیرسرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران « سرلشکر خلبان شهید علی اکبر شیرودی» گفت: مجاهدت ها و رشادت های دلاورانه و فداکاری های خالصانه و عاشقانه شهید شیرودی برای دفاع از اسلام، انقلاب و این مرز و بوم در تاریخ دفاع مقدس ثبت و به عنوان حماسه ای ماندگار ثبت شد.
کد خبر: ۱۳۱۳۰۱۷
به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ در متن پیام مهندس بازوند آمده است: تاريخ سراسر مباهات دفاع مقدس سرشار از آنات و صفحاتي درخشان و ماندگار است که برگرفته از دينمداري، آزادگي، ايثارگري و ايستادگي است.
 
مقاومت حماسی و دلیرانه ملت بزرگ ایران و فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم، دشمن متجاوز را در رسیدن به نیات پلیدش ناکام گذاشتند و عزت، افتخار، اقتدار و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورند که یکی از این مجاهدان راه حق امیر سرافراز ارتش سرلشکر خلبان شهید علی اکبر شیرودی بود.

 
 شهید شیرودی عقاب تیزپرواز ایران اسلامی که با بالاترین ساعت پرواز در جنگ و با بیش از 40 بار سانحه و 300 مورد اصابت گلوله به هلی­کوپترش پروازهای حماسه آفرین را لحظه ای متوقف نکرد و سرسختانه و عاشقانه برای دفاع از ایران اسلامی جانفشانی و ایثار کرد.
 
راد مرد و قهرمان خطه مازندران و شیرود تنکابن با شخصیت والا و سلوک اخلاقی به عنوان خلبانی شجاع و دلیر الگوی تواضع، ولایتمداری و دینداری بود و در مرزهای غربی، بازی دراز، دشت ذهاب و ارتفاعات فاتح و ناجی شد و غیرممکن ها را ممکن و برای پیروزی و نبرد علیه دشمن زمان را نمی‌شناخت و شبانه روز برای پیشبرد اهداف جنگی تلاش می‌کرد.
 
در سالروز شهادت این شهید والامقام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) به روح بلند شهید شیرودی درود می فرستیم و از همه مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی کرمانشاه و مازندران به ویژه تنکابن و شیرود که امسال به دلیل محدودیت کرونایی به صورت مجازی مراسم گرامیداشت شهید والامقام و امیرسرافراز را گرامی داشته و پیام رشادت ها و جانفشانی ها را به نسل امروز و آیندگان منتقل می کنند، تشکر و قدردانی می کنم.
 
از درگاه خداوند منان و رحمان توفیق روزافزون همگان را در راه حفظ و صیانت از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس و تداوم راه شهدای والامقام در پرتو آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و فرامین فرماندهی کل قوا رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مسألت دارم.
 
بازوند
 
استاندار کرمانشاه
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها