نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: حرمت شکنی در ماه مبارک رمضان گناه بزرگی است.
کد خبر: ۱۳۱۲۹۳۷
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: سید احمدرضا شاهرخی اظهار کرد: روزه گرفتن از اهمیتی برخوردار است که اگر کسی بدون عذر روزه نگیرد باید حتماً هم قضای آن را به جا آورد و هم کفاره بپردازد.

وی ادامه داد:  روزه خواری بدون عذر گناه کبیره است اما روزه خواری در ملأ عام بی احترامی و عدم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان و حرمت شکنی در این ماه خود گناه بزرگ‌تری را دارد.
 
امام جمعه خرم آباد بیان کرد: کسانی که دنیا را بر آخرت ترجیح می‌دهند و آخرت را می‌فروشند که به دنیا برسند، در معارف اسلامی از اینان به عنوان کسانی که از خرد و اندیشه عمیقی برخوردار نیستند یاد می‌شود.

وی افزود: کسی که روزه خواری می‌کند مانند کسی است که آخرت خود را به دنیا فروخته و نسبت به احکام دینی سبک برخورد کرده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: عمل روزه خواری خصوصا در ملأ عام حکایت از این است که افراد از خرد و اندیشه برخوردار نیستند، مسئولان فرهنگی در کشور و همه دستگاه‌ها نباید اجازه دهند روزه خواری به گونه‌ای رواج یابد که فضای کشور ما یا شهر ما متناسب با ایام ماه مبارک رمضان نباشد.
 
حجت الاسلام شاهرخی اظهار کرد: آشنایی با احکام روزه و رعایت شئونات ماه رمضان هم در درون خانواده و هم در مدارس و جامعه باید فرهنگ سازی و ترویج شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها