مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان:

نیروهای شرکتی شهرداری های استان سمنان بزودی ساماندهی خواهند شد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان خبر داد:

نظارت کافی شهرداران نسبت به استفاده بهینه از منابع آبی

راضیه شهاب گفت: با توجه به بحران جدی منابع آبی و پیش بینی کاهش بسیار زیاد بارندگی ها در سال جاری شهرداران نظارت کافی را نسبت به استفاده بهینه از منابع آبی موجود داشته باشند و پیگیر اجرای سیستم های نوین آبیاری با هدف افزایش راندمان آبیاری، جلو گیری از هدر رفت آب در فضای سبز شهری و استفاده از گونه های گیاهی مناسب داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۱۲۹۲۷

به گزارش جام جم آنلاین از سمنان، راضیه شهاب مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: با توجه به اینکه مقوله تولید یکی از مولفه های کلیدی در نامگذاری و تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری بوده و امسال نیز سال تولید،پشتیبانی ها ومانع زدایی ها نامگذاری شده انتظار است مدیران شهری بستر مناسبی را برای حمایت از تولید فراهم آورند.

وی افزود: ضروری است مدیران شهری با همکاری شوراهای اسلامی شهرها نسبت به شناسایی و اعلام فرصت ها و مزیت های نسبی شهرها و با استفاده از ظرفیت های تبلیغی و رسانه ای برای جذب سرمایه گذاری اقدام نمایند.

شهاب تصریح کرد: مدیران شهری نسبت به آسیب شناسی و ارائه راهکار های رفع موانع تولید در سطح شهرها اقدام نمایند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان اظهار کرد: راه های عمل مدیریت شهری برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ به شهرداری ها طی نامه ای ابلاغ شده است لذا انتظار می‌رود شهرداران استان به جد نسبت به اجرایی کردن آن بکوشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها