دانشجوی زنجانی در برابر کرونا واکسینه شدند
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان:

دانشجوی زنجانی در برابر کرونا واکسینه شدند

استاندار زنجان گفت: سامانه ستاد تسهیل راه اندازی با هدف درج مشکلات واحدهای تولیدی در این سامانه راه اندازی شده است تا در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف این واحدها مبادرت شود.
استاندار زنجان گفت: سامانه ستاد تسهیل راه اندازی با هدف درج مشکلات واحدهای تولیدی در این سامانه راه اندازی شده است تا در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف این واحدها مبادرت شود.
کد خبر: ۱۳۱۲۷۹۶
به گزارش جام آنلاین زنجان، فتح الله حقیقی  در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در محل کارخانه ماد ماشین استان برگزار شد، افزود: همچنین ضمانت اجرایی مصوبات ستاد نیز در این سامانه تعیین تکلیف می شود و انتظار بر این است که واحدهای تولیدی استان مسائل و مشکلات خود را در سامانه یاد شده انعکاس دهند تا مسائل مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

این  مسوول با تاکید بر اینکه ضمانت اجرایی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این سامانه بصورت کشوری نیز قابل رویت است، ادامه داد: مدیران دستگاهای عضو بدانند که بی وقفه مورد ارزیابی قرار می گیرند و در این خصوص مصوبات ستاد باید اجرایی شود و به همین دلیل در جلسات حضور می یابند تا مسائل درکمترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای هر مصوبه ای طبق زمان بندی اعلامی انجام خواهد گرفت، اظهار داشت: طبق دستورالعمل اعلام شده بهره وری انرژی برق در کارخانه های تولیدی مد نظر قرار گرفته و مبحث دیگری مطرح نیست.

استاندار زنجان در ادامه در خصوص ۲ واحد اکسیژن ساز استان نیز گفت: در زمان حاضر ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بالاترین جایگاه در استان را داشته و مصوبات آن نیز باید بصورت فوری اجرایی شود.
وی اضافه کرد: شورای هماهنگی بانک های استان با اختصاص تسهیلات مورد نیاز این واحدها مسیر فعالیت را هموارتر کند چراکه کوچکترین تعلل در خصوص تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی بسیار جبران ناپذیر خواهد بود.

حقیقی افزود: بر این اساس برای رفع این مساله بازدیدی از این ۲ واحد تولیدی اکسیژن استان با همراهی دستگاه‌های متولی امر، مسوول شورای هماهنگی بانک های عامل انجام می گیرد و باید بلافاصله موانع  حل شود.

وی با اشاره به اینکه این واحدهای تولیدی باید نیاز استان را تامین کنند، اظهار داشت: این مهم نیز باید از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان مورد تایید قرار گیرد و این واحدها حق خروج اکسیژن از استان را ندارند.

این مسوول ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی کنونی هیچ بهانه ای از واحدهای تولیدی اکسیژن ساز پذیرفته نیست و موانع بوجود آمده نیز در کوتاه ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حقیقی در ادامه  به بررسی مشکلات چهار واحد تولیدی در جلسه امروز  اشاره کرد و افزود: در این خصوص یکی از واحدها با برطرف کردن مشکلات پیش روی، به چرخه تولیدی برگشت  و این رخداد موجب خوشحالی است که حمایت ها برای ادامه فعالیت باید همچنان تداوم یابد.

وی خاطرنشان کرد: سه واحد دیگر نیز از واحدهای خوب استان به شمار می روند که این استان تلاش دارد، با وجود مشکلات حاکم، موانع بوجود آمده را حل کند.
 
اعلام  هفتگی قیمت کالا به معنی تغییر نیست 
 استاندار زنجان همچنین در این جلسه به موضوع مهم تنظیم بازار استان نیز اشاره کرد و گفت: در این ستاد نسبت به اعلام هفتگی قیمت کالاهای اساسی به عموم مردم و حتی قیمت استان های دیگر تاکید شد.
وی اظهار داشت: این اقدام به معنی تغییر قیمت کالا نیست، بلکه به معنی نظارت مردمی است، بطوری که عده زیادی از قیمت کالاهای اساسی آگاهی ندارند و همین آگاهی می تواند نقش بازرسی آنان را به مراتب افزایش دهد.

 این مسول خاطرنشان کرد: با  اطلاع رسانی هفتگی عموم، مردم با نظارت و کنترل می تواند تخلفات احتمالی را در این زمینه اطلاع رسانی کنند و در این میان هیچ صنفی حق افزایش قیمت کالایی را ندارد.

 در این جلسه مدیران واحدهای تویلدی ماد ماشین، فولاد کاران، افق گداز و صافی سازان به ارائه مشکلات خود پرداختند و خواستار رفع موانع پیش رو شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها