استاندار هرمزگان با بیان این که در خصوص گازرسانی در استان  هرمزگان اقدامات  زیادی انجام شده است.
استاندار هرمزگان با بیان این که در خصوص گازرسانی در استان  هرمزگان اقدامات  زیادی انجام شده است.
کد خبر: ۱۳۱۲۴۸۴

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان استاندار هرمزگان با بیان این که در خصوص گازرسانی در استان  هرمزگان اقدامات  زیادی انجام شده است.
 
افزود: برای محقق شدن نتایج این تلاش ها، باید تحولی عظیم در امر گازرسانی با کمک سایر دستگاه های مربوطه ایجاد شود.
 
فریدون همتی استاندار هرمزگان در این دیدار با تبریک سال جدید اظهار کرد: در امرگازرسانی به شهرها و روستاهای هرمزگان باید تحولی عظیم رخ دهد به نحوی که همه مردم بتوانند از این نعمت خدادادی استفاده کنند و این امر با همکاری همه جانبه سایر دستگاه های مربوطه در این حوزه  محقق خواهد شد.
 
استاندار هرمزگان اظهار کرد:  باید جلساتی به صورت ماهانه و منظم  با حضور دستگاه های مربوطه در امر گازرسانی به منظور تکمیل زنجیره خدمت گازرسانی با محوریت استانداری، برگزار و گزارش آن نیز به بنده  ارسال شود. 
 
همتی بر اعطای مهلت سه ماهه به خانوارهای مستقر در محدوده های گازرسانی شده جهت اخذ اشتراک گاز  تاکید و افزود:شرکت گاز باید با پیگیری از دستگاه های مربوطه در خصوص افزایش ضربتی مجریان ذیصلاح در زمینه لوله کشی گاز اقدام کند و گزارش این موضوع نیز ماهانه به من ارسال شود.
 
فواد حمزوی،مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان در این دیدار  گزارشی از گازرسانی به شهرهای و روستاهای استان از سال 92الی 99 اشاره و اظهار  کرد: از سال 92تا کنون 9 شهر  و 43 روستا از گاز طبیعی برخوردارشده اند و تاکنون برای بیش از 125 هزار خانواردر استان  ظرفیت اشتراک پذیری گاز طبیعی فراهم شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها