فرماندار فیروزکوه گفت: بنیاد برکت در سال جاری تسهیلات اشتغالزایی در بخش‌های مختلف به ۱۷۰نفر در این شهرستان پرداخت می کند.
کد خبر: ۱۳۱۲۳۸۳
به گزارش پجام چم انلاین تهران، ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در این خصوص تصریح کرد:  درسال های گذشته بنیاد برکت با هدف توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال با تجربه و مطالعه نقاط ضعف و قوت موجود در طرح های گذشته در این حوزه گام برداشته است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه باید بدنبال اشتغال زایی واقعی باشیم اذعان کرد: این فرمانداری با مشارکت بنیاد برکت از سال گذشته اقدام به حمایت از مشاغل خانگی و اشتغال خرد با اعطای تسهیلات قرض الحسنه با دوره بازپرداخت ۵ ساله به کارآفرینان اقدام کرده است که در همین راستا در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۱۰فقره تسهیلات به کارآفرینان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری هم با توجه به اهمیت اشتغال و در راستای تحقق شعار سال، صد و هفتاد فقره تسهیلات برای اشتغال خرد بخصوص در حوزه روستایی در نظر گرفته شده است که باید در این مسیر با همکاری بخشداران و ادارات جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد، فنی حرفه ای، شوراهای اسلامی روستایی و دهیاران افراد واجد شرایط شناسایی و در نهایت بعد از طرح و تائید در کارگروه اشتغال شهرستان تسهیلات توسط بنیاد برکت پرداخت شود.

مهری با تاکید بر تلاش دولت برای مهاجر معکوس و توسعه روستایی گفت: به منظور تحقق صدرصدی طرح های اشتغال روستایی می بایست با استفاده از نظر کارشناسی تخصصی دستگاه متولی طرح های واجد شرایط را شناسایی کرد و با مدیریت زمان نسبت به اجرای طرح ها گام برداشت.

فرماندار فیروزکوه در پایان تاکید کرد: این امر مستلزم حضور مستمر و بازدید های میدانی دست اندر کاران مربوطه در سطح شهر و روستا است چراکه صرفا اعطای تسهیلات ملاک نیست و باید آثار رونق تولید در سطح شهرستان مشهود باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها