مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: اولین مانور فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک تابستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۱۲۲۱۰
به گزارش جام جم آنلاین لرستان، مدیر عامل برق استان  گفت: مانور اولین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ شرکت توزیع برق استان با محوریت عبور از پیک تابستان در راستای تعدیل روشنایی راه های بین شهری، مقابله با دستگاههای رمز ارز غیر مجاز ، تعدیل روشنایی معابر و جمع آوری برق های مجاز در سطح استان لرستان برگزار شد.

 فریدون خودنیا با اشاره به کمبود بارش ها در سال 99 و همچنین فرا رسیدن تابستان زود هنگام ابراز داشت: در سال 1400 باید تمام توان خود را در سراسر کشور بکار ببندیم تا بتوانیم از پیک تابستان عبور کنیم و با کمبود برق مواجه نشویم.

وی ادامه داد: شرکت توزیع برق لرستان از ابتدای سال با تشکیل منظم و مستمر جلسات تمام تلاش خود را به کار بسته که بتواند برقی پایدار و مطمئن را در تابستان 1400 به هم استانی های عزیز ارائه دهد که برگزاری این مانور در همین راستا انجام شد.

مهندس خودنیا با بیان اینکه حدود ۲۱۸ هزار چراغ با مصرف ۲۴ مگاوات در سطح شرکت توزیع برق استان وجود دارد، گفت: در جریان مانورهای هماهنگ سراسری سال گذشته و در راستای تعدیل معابر جهت مدیریت مصرف در مجموع حدود ۴۶ هزار و ۹۰۰ دستگاه چراغ با توان نامی ۶.۶ مگاوات تعدیل شد.

وی افزود: از آمار سال گذشته حدود ۴۱۵۰۰ چراغ بین شهری و ۳هزار و ۱۵۰ چراغ بین راهی خاموش شده است.

مدیر عامل برق لرستان با بیان اینکه تعداد ۳۸۹ نفر در قالب ۱۴۰ اکیپ  در این مانور حضور داشتند، ابراز داشت: این گروهها فعالیت خود راجهت تعدیل  ۵۰۰ دستگاه چراغ به صورت یک در میان، منظم کردن ۳۵۰۰ دستگاه چراغ که در جریان مانور های قبلی خاموش شده اند ولیکن به صورت منظم تعطیل نشده‌اند، اصلاح ۲۵۰۰ مورد اتصال سست، تعمیر و اصلاح ۶۵ کیلومتر از شبکه های بحرانی ،جمع آوری ۴۸۰ مورد انشعاب غیرمجاز مشهود و نامشهود و جمع‌آوری ۱۰ دستگاه تولید رمز ارز غیر مجاز انجام گرفت.






newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها