فرشید اسماعیلی اوجگیری فوق‌العاده‌ای در استقلال داشته. بدون شک او یکی از بهترین بازیکنان این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان بوده است. برای همه این سوال به وجود آمده چرا بازی اسماعیلی در دوره حضور فکری به چشم نمی‌آمد و با حضور مجیدی متحول شده است؟
کد خبر: ۱۳۱۲۱۸۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، اسماعیلی تا پیش از حضور فرهاد در زمین کلافه به نظر می‌رسید، به شکلی که حتی بعضی از هواداران اعتقاد داشتند باشگاه باید در پایان فصل قراردادش را تمدید نکند و رای به جدایی‌اش بدهد. طبیعی هم بود. فرشید گل نمی‌زد و گل نمی‌ساخت و عملکرد خوبی در زمین بازی نداشت. از سویی گهگاه با رفتار خود حاشیه درست می‌کرد. به همین دلایل او دیگر محبوبیت آنچنانی بین هواداران نداشت و آنها دیگر مثل گذشته به او نگاه نمی‌کردند.

اسماعیلی اما پیش از اعزام استقلال به رقابت‌های لیگ قهرمانان با جدیت تمام می‌گفت قصد دارد برای تیمش خوش بدرخشد. او خوش‌قول بود و بی‌شک در بازی‌های اخیر استقلال جزو بهترین‌های تیمش بوده است.

فرشید در دوران فکری به اعتقاد خودش به اندازه‌ای که باید در تمرین و در زمین مسابقه تلاش می‌کرد ولی چرا نمی توانست خودی نشان دهد؟ سرمربی سابق استقلال بیشتر به بازی مستقیم علاقه داشت و این باعث می‌شد تا اسماعیلی که بازیساز است، عملا از بازی خارج شود. او حتی یک بار به یکی از مربیان استقلال گفته بود: «من بیشتر از این‌که توپ بگیرم و بازیسازی کنم، بیشتر سرم روی هواست و توپ را نگاه می کنم!» منظورم او این بود که به دلیل بازی مستقیم مدام توپ از خط دفاع به حمله منتقل می‌شد و عملا او مجبور بود در زمین بایستد و توپ را در آسمان نگاه کند. مجیدی اما با ورود به استقلال به اسماعیلی انگیزه زیادی داد و به او گفت یکی از مهمترین مهره‌هایش در زمین است. اسماعیلی هم که فهمید سبک بازی آبی‌ها عوض می‌شود انگیزه خود را بیشتر کرد. او در واقع مغز متفکر استقلال در زمان حمله است و به همین دلیل هم خوب گل می‌سازد و هم خوب گل می‌زند. این بازیکن در لیگ قهرمانان و تا اینجای کار در مجموع سه گل برای استقلال زده و سه پاس گل داده تا موثرترین مهره رقابت‌ها تا اینجا لقب بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها