رییس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی

صندوق‌های قرض‌الحسنه مسیر کوتاه اشتغالزایی هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

سپاه پاسداران مظهر اعتماد به نفس ملت ایران است

کد خبر: ۱۳۱۲۱۲۴
 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر اقتدار و الگوی عزت، خودباوری و خودآگاهی و خودکفایی و اعتماد به نفس ملت ایران است.

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه مقتدر، نقش بی بدیلی در دفاع مقدس، سرکوب گروهک‌های معاند و مزدور، سازندگی و آبادانی کشور و دفع حوادثی داشته‌اند که به نوعی امنیت کشور و نظام را تهدید می‌کرد.

وی اضافه کرد: سپاه در تمامی ماموریت‌ها و وظایفی که بر عهده‌اش گذاشته شده، کارنامه درخشانی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشته است.

وی سپاه پاسداران را دژی مستحکم و نفوذ ناپذیر توصیف کرد و ادامه داد: سپاه خار چشم دشمنان نظام اسلامی است و امام راحل (ع) جمله معروفی داشت مبنی بر این‌که” کاش من هم یک پاسدار بودم”، هم‌چنین ایشان می‌فرمود، تا رمق در جان دارم وظیفه من دعاگویی و سپاس از پاسداران است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: مهمترین اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تاسیس تاکنون شامل تامین امنیت و برقراری نظم در کشور، سازندگی و محرومیت زدایی، مقابله با تحرکات خرابکارانه منافقان، برخورد با جریان نفاق و ترور، خنثی کردن کودتاهای دشمنان و مبارزه با گروه‌های تجزیه طلب است.
وی با بیان این‌که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، گفت: این نهاد همیشه در صحنه نشان داده که نیرویی کارآمد، خستگی ناپذیر و جهادی در عرصه‌های مهم این کشور است.

وی، تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) را اقدامی ماندگار و ارزشمند در تاریخ این نظام دینی دانست و اضافه کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در طول دهه‌های اخیر همواره در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه مقتدرانه ایستادند و از منافع این نظام و ملت حفاظت کردند.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که بسیاری از بحران‌های داخلی کشور در طول سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی با نقش آفرینی و جانفشانی‌های پاسداران رشید اسلام دفع شد، خاطرنشان کرد: امروز نیز این نهاد انقلابی، مقتدرانه پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت فقیه است و در برابر دشمنان این نظام دینی با همه توان خود ایستاده است.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها