رشد ۱۶۸ درصدی کمک خیران اصفهانی به آزادی زندانیان جرایم غیرعمدا
کد خبر: ۱۳۱۲۰۳۹
به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛ محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان با اعلام این خبر بیان داشت: خیران نیک اندیش اصفهان که همواره پیشگام در انجام امور خیر بوده و به مصداق آیه شريفه 148 سوره مباركه بقره «فَاستَبِقوا الخَيرات» هستند، امسال نیز در ایام ماه مبارک رمضان خوش درخشیدند و در هفت روز اول این ماه پر خیر و برکت با مشارکت در برنامه وزین و بی نظیر «یک شهر ضیافت» که به همت ستاد دیه استان اجرا و از صدا و سیمای مرکز اصفهان پخش می‌شود، رشد ۱۸۰ درصدی در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رقم زدند.
وی در تشریح بیشتر این آمار افزود: این در حالیست که با جمع آوری مبلغی بالغ بر 869/203/527/28 ریال تعداد ۴۳ نفر زندانی از زندان های سطح استان آزاد و به آغوش گرم خانواده ها بازگشتند و این تعداد نیز رشدی بیش از ۲۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
ايشان همچنین افزود: بدهی این تعداد زندانی حدود 8 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که ۶۸ درصد آن از طریق اخذ رضایت و گذشت شکات و مابقی از طریق کمک‌های نقدی خیران به ستاد ديه استان، آورده مددجو، پذیرش اعسار و اعطای وام، تامين گردیده است.
عالی ترین مقام قوه قضاییه در استان با اشاره به اینکه کمک ها تنها معطوف به آزادی زندانيان نیست یادآور شد: بخشی از کمک‌های مردمی در زمینه اشتغال و حمایت از خانواده‌های زندانیان که به دلیل در حبس بودن سرپرست خود آسیب‌پذیرتر می‌شوند نیز اختصاص یافته است.
حبیبی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات ارزشمند ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان و صدا و سيماي مركز استان سلامتی توفیق و خیر و برکت روز افزون برای خیران نیک اندیش از درگاه خداوند متعال مسألت نمود.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها