مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: اولین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش ایران همدل، با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد لرستان آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۱۱۹۵۸
به گزارش جام جم آنلاین لرستان، جلال شیخ پور افزود: در این ماه پر خیر برکت فعالیت‌های اساسی این نهاد، اطعام مهدوی، توزیع بسته‌های معیشتی و حامی یابی ازجمله برنامه‌های این نهاد که توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی در سه مرحله تا پایان ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد.
 
 
وی با اشاره به برنامه‌های این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال توزیع ۲۶۰ هزار پرس غذایی گرم با همکاری آشپزخانه‌های اطعام مهدوی و مراکز نیکوکاری در دستور کار قرار دارد.
 
 
شیخ پور با اشاره به اینکه ارزش هر بسته غذایی ۳۰۰ هزار تومان است گفت: این اقلام شامل یک کیسه برنج، روغن، رب، ماکارونی و حبوبات است.
 
 
وی به میانگین درآمد ایتام تحت حمایت اشاره کرد و گفت: باهمت و همکاری ادارات، سازمان‌ها، اصناف، خیران و مردم نیکوکار می‌توانیم سرانه دریافتی ایتام را از ۳۸۰ هزار تومان به ۸۰۰ هزار تومان افزایش دهیم.
 
 
مدیرکل کمیته امداد استان لرستان عنوان کرد: خیران و نیکوکار می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را از طریق کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷*  و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۹۷۵۰۰۳۰۴۹۵ واریز نمایند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان برسد.
 
 
همچنین در این مراسم ۲۰ تبلت اهدایی بانک سینا به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت صورت گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها