در هم اندیشی مشترک مدیرعامل و مدیران شرکت گاز استان چهار محال مطرح شد

بررسی شعار سال ۱۴۰۰ "و تحقق فرمایش رهبری فرزانه انقلاب"

نخستین نشست مدیر عامل ، معاونین و روسای واحدهای ستادی شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری در راستای تعیین اولویت‌ها و برنامه های تحقق "تولید،پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" برگزار گردید.
کد خبر: ۱۳۱۱۹۲۳

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری،در این نشست، سیامک حیدری با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و شروع سال 1400  اجرای شعار سال جاری را مهمترین اولویت کاری شرکت گاز استان چهار محال  بیان نمود و خواستار اهتمام جدی تمام بخش های این شرکت به منظور اجرای این راهبرد اساسی گردید.

حیدری گفت : شرکت گاز یک واحد بزرگ خدماتی است که با توزیع گاز طبیعی، زیر ساختی مهم و استراتژیک را برای صنعت و اقتصاد کشور فراهم می کند.

شعار سال جدید کلید واژه تولید را دارد و باید با نگاهی منطقی با این شعار برخورد شود

وی خاطر نشان ساخت  : شعار سال 1400، کلید واژه "تولید" را بر پیشانی خود دارد و مشخص است که اصلاح مسائل مرتبط با تولید، در یک مدت محدود خلاصه نمی شود و باید در این زمینه، نگاهی منطقی داشت.

حیدری با بیان اینکه : "پشتیبانی" و "مانع زدایی" در کنار هم می توانند مشکلات گوناگون عرصه تولید را مرتفع سازند، یعنی چه بسا پشتیبانی و حمایت ها از عرصه تولید به دلیل وجود برخی موانع تاثیر لازم را نداشته باشد، ضمن آنکه رفع موانع، نوعی از پشتیبانی و حمایت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد : تحقق این شعار در صنعت گاز استان نیازمند نقش آفرینی تمامی کارکنان است تا نه فقط یک پشتیبانی و مانع زدایی محدود، بلکه مجموعه ای از "پشتیبانی ها" و "مانع زدایی ها" بتوانند موثر واقع شود.

حمایت از تولید کنندگان یک وظیفه است

وی، حمایت از پیمانکاران و تامین کنندگان کالا و خدمات و نیز رفع موانع و مشکلات واگذاری، اشتراک پذیری و توسعه شبکه ها، همچنین همدلی و همکاری کارکنان را، راهگشای تحقق شعار سال دانست و اظهار داشت : ما وظیفه داریم با همه ظرفیت ها به پشتیبانی و مانع زدایی بپردازیم تا خدمات به رشد خوبی برسد و با رصد مشکلات در بخش های مختلف بتوانیم به پشتیبانی و حمایت های لازم بپردازیم.

همه باید در تحقق شعار سال 1400 تلاش و همت کنیم

حیدری گفت : در سال گذشته بهره برداری از دهها پروژه در بخش های مختلف خانگی و بویژه صنعتی اتفاق افتاد و امیدواریم در سال جدید در جهت تحقق شعار سال نیز با تلاش و همت همگانی در جهت رشد اقتصادی و توسعه گاز رسانی به ویژه در صنایع فاقد گاز طبیعی گام های بلندتری برداریم و به لطف الهی در سال 1400 شاهد گشایش های اقتصادی و گسترش فعالیت های تولیدی استان باشیم.

حذف کاغذ بازی و بروکراسی اداری و خدمت به مردم سرلوحه شرکت گاز استان

مدیرعامل شرکت گاز استان تاکید کرد :در سال جاری یکی از اهداف مهم تکمیل پروژه های نیمه کاره است، همچنین پشتیبانی جدی تر از طرح های گاز رسانی در سطح شهرستان های استان را در دستور کار خود قرار داده ایم،وی همچنین به حذف کاغذ بازی ها و بروکراسی های اضافی اداری اشاره و تصریح کرد: الکترونیکی کردن امور و همچنین افزایش دانش تخصصی نیروهای سازمان از طریق آموزش های ضمن خدمت کارکنان می تواند به تحقق شعار سال کمک نماید.

در پایان اعضای هیات مدیره، معاونین و سایر روسای شرکت، به بیان نقطه نظرات خود در خصوص تحقق شعار سال جاری پرداخته، مسائل و مشکلات موجود در شرکت را عنوان و راهکارهای پیشنهادی ارائه و بر مبنای صورتجلسه تنظیمی، مقرر گردید تا واحدهای زیربط اقدامات لازم را بعمل آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها