رئیس کمیسیون صنایع مجلس در ساری:

بخش خصوصی قوی در میدان تولید باشد

استاندار مازندران:

موانع فراروی صنایع تولیدی در استان شناسایی شود

استاندار مازندران در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی برای تحقق شعار سال جاری بر شناسایی موانع فراروی واحدها و صنایع تولیدی استان و فرصت های اعتلای این واحدها تأکید کرد.
کد خبر: ۱۳۱۱۹۰۷

به گزارش جام جم آنلاین مازندران احمد حسین زادگان ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفتگو با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری؛ حکیمانه، ابعاد شعار سال را در بیانات نوروزی بیان فرمودند، افزود: بر آن هستیم تا برنامه مشخصی که سال گذشته با تعیین و هدف گذاری اولویت‌ها منجر به دستاوردهایی نظیر راه اندازی واحدهای راکد تولیدی، حوزه کشاورزی خصوصاً زراعت چوب و کشت و صنعت، افزایش صادرات و صنعت شده را دنبال کنیم.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه بخش‌هایی که سال گذشته خوب کار شده است باید حفظ و تقویت شود، تصریح کرد: در بخش‌هایی هم که نیاز به بازنگری دارد، مصادیق آن برای پیگیری تعیین شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در جریان رفع موانع تولید و پشتیبانی از آن همه دارای رسالت هستیم و در یک سنگر قرار داریم، گفت: در این راستا؛ برخی مشکلات و موانع مرتبط با امور کلان و ملی است که باید منعکس و پیگیری شود، اما برای تحقق شعار سال و افزایش تولید باید صنایع و واحدهای تولیدی نیز به طور مشخص و مجزا، مصادیق موانع و زمینه‌های اعتلای آن حوزه را شناسایی و اعلام کنند.

 

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی غالباً خوب عمل شده است، افزود: در حوزه تسهیل امور تولید نیز بسیار ورود کردیم و با مصوبات این ستاد از تولید و صنعت؛ مانع زدایی کردیم، اما انتظار ما به دلیل ظرفیت‌های خالی و مزیت‌های استان بیشتر است.

 

حسین زادگان با بیان اینکه به طور مثال؛ آسیبی که به دلیل بحران کرونا به بخش گردشگری وارد شد بسیار زیاد و اثرگذار بود، گفت: باید مشکلات این بخش و دیگر بخش‌های آسیب دیده برای پشتیبانی و مانع زدایی مشخص شود.

 

رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، با بیان اینکه در جریان خروج واحدهای تملیک شده از تملک بانک‌ها به صورت مصداقی توفیق داشتیم، افزود: مسائل و مشکلات و زمینه‌های نقش آفرینی بخش‌های اثرگذار که می‌توانند در مسیر شکوفایی اقتصاد استان نقش ایفا، مصداقی تعیین شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها