جانشین پلیس راهور پایتخت ازجریمه ۲۴۰۰ راننده که اقدام به پوشش پلاک خودروی خود کرده بودند خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۱۸۳۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور پایتخت از تشدید طرح برخورد با تخلفات پلاک در پایتخت خبر داد.

سرهنگ موسوی پور در تشریح خبر فوق اظهار داشت: طرح تشدید و اجرای گسترده برخورد با تخلفات پلاک در شهر تهران در دستور کار جدی پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفته و رانندگانی که در اعداد و ارقام پلاک خودروی خود تغییر ایجاد کرده و اقدام به پوشش پلاک کنند، متوقف شده و مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.

وی گفت: با شروع ممنوعیت‌های تردد شبانه که با ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا ابتدا از ساعت 21 تا 4 صبح و بعدا به ساعت 22 الی 3 صبح تغییر پیدا کرد تعداد معدودی از رانندگان جهت تردد در این ساعات اقدام به پوشش یا مخدوشی پلاک خودروی خود کردند که پلیس راهور تهران بزرگ از همان ابتدا با این نوع تخلفات برخورد کرد.

وی تصریح کرد: در ساعات ابتدایی روز نیز برخی از رانندگان به جهت ورود به محدوده طرح ترافیک و آلودگی هوا و قبل از رسیدن به دوربین های محدوده طرح ترافیک اقدام به مخدوشی و پوشش پلاک کرده و بعد از رد شدن از آن مجدد این پوشش‌ها را برداشته و به راه خود ادامه می دهند غافل از اینکه تمام این اقدامات و تخلفات توسط دوربین های محدوده ثبت می‌شود.

جانشین پلیس راهور پایتخت افزود: با توجه به افزایش و انجام تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک در شهر تهران، پلیس راهور تهران بزرگ ، برخورد با این نوع تخلف را از دیروز در دستور جدی کار خود قرار داده و به صورت محسوس و نامحسوس چه از طریق دوربین های نظارتی و کنترل ترافیک و چه با حضور فیزیکی کارکنان در محدوده کنترل ترافیک اقدام به برخورد با متخلفان کرده است.

وی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ از طریق اداره اجرائیات و اطلاعات دریافتی از دوربین های نظارتی و کنترل ترافیک و با اقدامات فنی خاص ، پلاک و مشخصات رانندگانی را که به هر نحو اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک می کنند استخراج و آنها را مورد شناسایی و اعمال قانون قرار داده و تخلف مربوطه را در سوابق تخلفاتی آنها ثبت می‌کند.

سرهنگ ‌موسوی پور تصریح کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در دو مرحله صبح ها و در ساعات طرح ترافیک و هم هنگام اعمال محدودیت‌های شبانه کرونایی و در ساعات منع تردد با رانندگانی که اقدام به مخدوشی پلاک کنند برخورد قانونی کرده و علاوه بر اعمال قانون و توقیف، تشکیل پرونده داده و به مراجع قضایی و دادسرا معرفی می کند.

جانشین پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: در اجرای این طرح از روز گذشته تعداد 2431 راننده متخلف که تخلف پوشش پلاک انجام داده بودند مورد اعمال قانون قرار گرفته و تعداد 39 خودرو نیز در بحث مخدوشی پلاک ضمن اعمال قانون به پارکینگ منتقل و به مراجع قضایی معرفی شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها