با حضور جمعی از نیرو‌های مسلح، فرماندهان سپاه برگزار شد

تشییع پیکر سردار حجازی در اصفهان + عکس

مراسم تشییع پیکر سردار سید محمد حجازی در اصفهان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۳۱۱۶۲۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تشییع پیکر سردار حجازی از دقایقی پیش از میدان بسیج اصفهان به سمت گلزار شهدا این شهر آغاز شد.

فاصله میدان بسیج تا گلزار شهدا کمتر از ۱۰۰ متر است و به همین دلیل مراسم تشییع از این میدان آغاز می‌شود تا شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود.

در این مراسم جمعی از نیرو‌های مسلح، فرماندهان سپاه و مسئولان استانی با این شهید سرافراز وداع می‌کنند.

سردار سید محمد حجازی، جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اثر عارضه شیمیایی به‌جامانده از دوران دفاع مقدس یکشنبه شب به جمع همرزمان شهیدش پیوشت.
 
تشییع پیکر سردار حجازی در اصفهان + عکس

نقش‌آفرینی در تقویت حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت از درخشان‌ترین نقاط کارنامه این شهید بزرگوار است که موجب شد در سال‌های اخیر صهیونیست‌ها برنامه ترور وی را در دستور کار خود داشته باشند.

سردار سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در آیین تشییع پیکر شهید سردار حجازی گفت: شهادت ناگهانی سردار شهید حجازی غمی جانکاه برای مردم ایران، اصفهان و سپاه پاسداران بود.

او افزود: سردار شهید حجازی افتخاری برای ایران، اصفهان و جهان اسلام به ویژه جبهه مقاومت بود.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا  ادامه داد: این سردار مجاهد از یک تفکر استراتژیک، دفاعی و امنیتی برای دفاع از امنیت و منافع ملی و منطقه‌ای انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران برخوردار بود.
رحیم صفوی گفت: او در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن در جبهه مقاومت در قله رفیع ایمان، عقلانیت و شجاعت ایستاده بود.

او افزود: شهیدانی همچون سردار دل‌ها، سردار حجازی، حاج حسین خرازی، عبدالله میثمی و حاج احمد کاظمی خالق و آفریننده و زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی با مرکزیت انقلاب اسلامی و افکار و اندیشه‌های حضرت امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی در قرن حاضر هستند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا  گفت: نیروی قدس سپاه، شهدای مدافع حرم و شهیدانی همچون سردار حجازی، دفاع و امنیت از کشور عزیز و منافع منطقه‌ای و ملی را در مقابل تهدیدات رژیم صهیونیستی آمریکایی‌ها و عوامل دست ساز آن‌ها همچون داعش شکل دادند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها