در راستای تحقق نامگذاری سال 1399 بعنوان سال جهش تولید:

33 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان بدره گازدار شدند

رئیس اداره گاز شهرستان بدره از گازدار شدن 33 ‌صنایع مختلف در شهرستان بدره خبر داد
کد خبر: ۱۳۱۱۶۱۹
به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ فرهاد مولایی گفت: شرکت گاز استان ایلام به منظور تحقق نامگذاری سال گذشته، برنامه های مدونی برای گازرسانی به مراکز صنعتی و تولیدی در دستور کار قرار داد تا بتواند نقش خود را در تحقق شعار سال عملیاتی کند بطوریکه از مجموع 64 واحد تولیدی و صنعتی گازدار موجود در این شهرستان، بیش از 50 درصد آنها در سال 99 گازدار شده اند.
 
وی با بیان اینکه با اتمام گازدار شدن مناطق شهری و روستایی بدره، این شهرستان در سال 99 این شهرستان بعنوان سومین شهرستان سبز استان معرفی شد، افزود: ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری و روستایی بدره 100 درصد می باشد.
 
وی اظهار داشت: در مجموع دو شهر بدره و چشمه شیرین و 25 روستای شهرستان مذکور از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و این مهم اولین قدم در راستای محرومیت زدایی و توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان ایلام است.
 
رئیس اداره گاز شهرستان بدره تصریح کرد: بیش از 5 هزار و 607 مشترک گاز در شهرستان بدره وجود دارد که از این تعداد دو هزار و 105 شهری و سه هزار و 502 مشترک روستایی می باشد.
 
مولایی با بیان اینکه 9 ایستگاه در نقاط مختلف شهری و روستای بدره می باشد، خاطرنشان کرد: در مجموع 227 کیلومتر شبکه توزیع و خطوط تغذیه در شهرستان بدره انجام شده است که از این میزان، 60 کیلومتر در حوزه شهری و 167 کیلومتر در حوزه روستایی انجام شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها