مهران سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از 87651 نفرساعت آموزش ضمن خدمت کارکنان شهرداری قزوین در سال 1399 و رشد 5/4 درصدی نسبت به سال 1398 خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
مهران سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از 87651 نفرساعت آموزش ضمن خدمت کارکنان شهرداری قزوین در سال 1399 و رشد 5/4 درصدی نسبت به سال 1398 خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۱۱۵۰۶

به‌گزارش جام جم آنلاین قزوین به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، سعیدی گفت: توانمندسازی و ارتقای سطح دانش کارکنان شهرداری‌ها موجب هدفمندی شغلی و ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان توأم با بینش و عملکرد بهتر در انجام فعالیت‌های روزمره می‌شود. در این راستا معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین با مدیریت و برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی و بازآموزی مديران و کارشناسان کلیه واحد‌های مجموعه مدیریت شهری، دوره‌هاي آموزشي ضمن خدمت را با همکاري دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مرکز آموزش علمي و کاربردي شهرداري، جهاد دانشگاهی، مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه استان و دیگر مراکز معتبر آموزشی در سال 1399 برگزار کرده است.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال 1399 با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های کارکنان شهرداری قزوین تعداد 68 عنوان دوره آموزشی به‌صورت حضوری و غیرحضوری در بستر سامانه جامع آموزشی جام توسط اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان با رشد 43 درصدی نسبت به سال 1398 تحت نظارت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی برگزار شد.

سعیدی با بیان اینکه وجود نیروی انسانی متخصص در مجموعه مدیریت شهری علاوه بر سودمندی برای شهر موجب بهره‌وری بیشتر و جلوگیری از اتلاف منابع و دستیابی به نتیجه قابل‌قبول در حوزه خدمت‌رسانی به شهروندان می‌گردد، تصریح کرد: سازمانی موفق است که همه ارکان آن با بهره‌مندی از دانش روز و ارتقای مهارت‌های فردی در مسیر خلق ارزش و خیرخواهی عمومی در راستای سیاست‌های کلان مجموعه تلاش کنند و این موضوع با برگزاری دوره‌های دانش افزایی و بازآموزی ضمن خدمت کارکنان محقق خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها