مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از اجرای طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک و برخورد قانونی با آن‌ها خبر داد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از اجرای طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک و برخورد قانونی با آن‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۰۶۶۸

به گزارش جام جم آنلاین قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به خیز موج چهارم کرونا و افزایش مبتلایان به این ویروس و مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان مبنی بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک به اجرا درآمد.

عرشیان ادامه داد: بر اساس این طرح، خودرو‌های گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی با استقرار روزانه در میادین اصلی و ایستگاه‌ها و خطوط تاکسیرانی و نقاط پرتردد، مدارک رانندگانی را که در هنگام جابه ­جایی مسافر از ماسک استفاده نمی‌کنند ضبط و آن‌ها را به کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می‌کنند که در این کمیته با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: پارسال ۷۷ نفر از تاکسیرانان فاقد ماسک به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی شدند که برخورد قانونی با آنان، شامل جریمه نقدی و درج اخطار کتبی در پرونده صورت گرفت.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف استفاده نکردن از ماسک می‌توانند موارد را با شماره ارتباطات مردمی ۱۳۷ و یا سامانه ارتباطات مردمی سازمان تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۴۸ در میان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها