فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام خبر داد؛

آغاز گام چهارم طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در ایلام

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از آغاز گام چهارم از طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در ایلام به منظور کنترل کرونا خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۱۴۳۵
به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ سردار جمال شاکرمی در جلسه ستاد کرونای استان با بیان اینکه گام چهارم از طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکردی جدید برای کنترل شرایط بحرانی کرونا در استان آغاز شده است، اظهار کرد: گام اول رهگیری بیماران کرونایی و اطرافیان آنها خواهد بود.
 
وی ادامه داد: طرح تهیه و توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی با کمک نهادهای حمایتی، تا نیمه ماه مبارک رمضان در بین تمام شهرستان‌های استان در دستور کار قرار دارد.
 
فرمانده سپاه استان با اشاره به نظارت بر تعداد ۲ هزار و ۹۱۳ مورد قرنطینه خانگی و منع تردد بیماران کرونایی اظهار کرد: این نظارت در غالب تیم‌های نظارتی، رهگیری و مراقبتی که عموماً پزشک محور هستند، در حال انجام است.
 
سردار شاکرمی از تشکیل ۶ هزار و ۲۰۰ واحد بهداشتی در غالب هلال احمر و سایر مجموعه‌های سازماندهی شده خبر داد و افزود: با همکاری مراکز بهداشت استان و نیز تشکیل یک مرکز رهگیری بیماران کرونایی در دبیرستان شهید مطهری شهرستان ایلام کار رصد مبتلایان احتمالی بیماری کرونا انجام خواهد شد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: یک مرکز رهگیری و تست کرونا در میدان شهدا شهر ایلام اضافه و یک درمانگاه سرپایی تنفسی در میدان شهید کشوری ایلام، با تعداد ۱۶ تخت به صورت تجهیزات کامل پزشکی و دارویی راه اندازی شده است.
 
شاکرمی تاکید کرد: مصوب شده است مطب‌های خصوصی پزشکان و بیمارستان‌های استان میزان حضور بیماران کرونایی را گزارش دهند.
 
وی یادآور شد: تمام امکانات درمانی شهرستان آبدانان احیا و یک نقاهتگاه در سالن ورزشی این شهرستان آماده فعالیت است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها