مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته از فعالیت 29 تور گردشگری غیرمجاز در سطح استان جلوگیری شد.
کد خبر: ۱۳۱۱۳۸۷
به‌گزارش جام جم آنلاین آذربایجان غربی، جلیل جباری ضمن اشاره به جلوگیری از فعالیت 29 تور گردشگری غیرمجاز در سطح استان گفت: همچنین در سال گذشته 11 مورد شکایت واصله از سامانه خدمات سفر و 22 شکایت دریافتی از دفاتر خدمات مسافرتی مورد بررسی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در سال گذشته 36 مورد تذکر کتبی و 42 مورد اخطار کتبی به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان داده شد تا هر چه سریع‌تر نسبت به رفع نواقصات موجود اقدام کنند و در کنار آنها دو دفتر خدمات مسافرتی نیز مورد تشویق قرار گرفتند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد:  مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی نیز در سال گذشته به دلیل انجام برخی تخلفات تعلیق و مجوز فعالیت یک دفتر دیگر نیز لغو شد.
وی با اشاره به تشدید نظارت‌ها از واحدهای اقامتی استان در سال 99 تصریح کرد: در نتیجه این نظارت‌ها و بازدیدهای انجام شده از واحدهای اقامتی استان 29 مورد تذکر و چهار مورد اخطار کتبی به این واحدها برای رفع نواقص موجود و اصلاح آنها داده شد.
جباری از صدور 4 مجوز بوم گردی در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: سال گذشته برای ایجاد 4 واحد بوم‌گردی جدید در سطح استان مجوز صادر شد همچنین مجوزهای 26 واحد بوم‌گردی نیز  تمدید شد.  
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها