کودکان مهاجر در بازداشتگاه‌ های آمریکا تحت شکنجه روانی به‌سر می‌برند

گروگان گرفتن 20 هزار کودک در آمریکا

حادثه تیراندازی در شهر «ایندیاناپلیس» واقع در ایالت «ایندیانا» در آمریکا، ۸ نفر کشته و ۶۰ زخمی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۱۳۱۱۰۴۰

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، تیراندازی در دفتر پُست «فِدِکس» در «ایندیاناپلیس» واقع در ایالت «ایندیانا» در آمریکا شمار زیادی را مجروح کرد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، گزارش‌های اولیه از گسترده بودن وسعت این تیراندازی و تعداد بالای زخمی های این حادثه حکایت دارد.

سخنگوی اداره پلیس شهر ایندیاناپلیس در این خصوص اعلام کرد که ضارب خودکشی کرده و لذا خطر ادامه تیراندازی رفع شده است.

ایندیاناپلیس به نقل از یک بیانیه پلیس که ساعت ۱۱:۳۰ شب گذشته به وقت محلی منتشر شد، گزارش داد چند قربانی در یک تاسیسات دفتر پُست «فِدِکس» نزدیک فرودگاه بین المللی این شهر پیدا شده است.

گزارش رسانه های محلی از کشته شدن ۸ نفر حکایت دارد.

رسانه «مترو» هم اکنون از افزایش زخمی های این حادثه به ۶۰ نفر خبر داد.

سی ان ان نیز گزارش داد پلیس در حال کار بر روی «یک وضعیت تلفات جمعی» است.

این در حالیست که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا تاکنون چندین بار از قوانین مربوط به حمل اسلحه در این کشور انتقاد کرده و تیراندازی‌های گوناگون در آمریکا را مایه شرمساری کشورش در جامعه جهانی دانسته است.

در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود؛ اما لابی قدرتمند سلاح در آمریکا اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت برای در اختیار داشتن سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم سلاح گرم در اختیار داشته باشند به همین دلیل آمار قتل در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

این وضعیت رفته رفته تبدیل به یک بحران شده به طوری که تیراندازی در آمریکا به سوی مردم بی دفاع تبدیل به موضوعی همیشگی شده و سالانه هزاران نفر در این کشور بر اثر اصابت گلوله کشته می‌شوند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها