نشست کمیسیون مشترک برجام که از ساعتی پیش در گرندهتل وین آغاز شده بود، دقایقی پیش پایان یافته و قرار شد گفت‌وگوهای فنی در نشست‌های کارشناسی ادامه یابد.
کد خبر: ۱۳۱۰۹۹۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، بر این اساس، نشست‌های دو گروه کارشناسی که از هفته گذشته به طور موازی جهت رایزنی‌های فنی در دو حوزه رفع تحریم و مسائل هسته‌ای آغاز به کار کرده اند، ادامه خواهند یافت. 

نتایج نشست‌های این دو گروه کارشناسی در حوزه جنبه‌های فنی  مربوط به رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای، به کمیسیون مشترک اعلام می‌شود.

در ابتدای نشست امروز کمیسیون مشترک، دکتر عراقچی رییس هیات ایرانی، ضمن محکوم کردن خرابکاری اخیر در تاسیسات نطنز و گلایه شدید از واکنش ضعیف کشورهای اروپایی به این حادثه، تأکید کرد که اعضای برجام باید یکصدا و بدون ملاحظات سیاسی، این اقدام را که مصداق تروریسم هسته ای و تخطی فاحش از قوانین بین‌المللی است، محکوم و تقبیح نمایند.

 عراقچی تاکید کرد که هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی به دنبال مذاکرات فرسایشی و اتلاف وقت نیست و تأکید دارد که گفت‌وگوها در چارچوبی مشخص و در زمانی قابل قبول انجام گیرد. 
رییس هیات ایران در خصوص آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصدی در کشورمان  تصریح کرد که این اقدام در چارچوب حقوق ایران ذیل بند ۲۶ و ۳۶ برجام و با هدف رفع برخی نیازهای کشور در حوزه پزشکی انجام گرفته است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها