مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی گفت: مجموعا 4 هزار و 206 بازرسی توسط کارشناسان اداره کل استاندارد آذربایجان غربی انجام شده است که این بازرسی‌ها واحدهای تولیدی، آسانسورهای درحال نصب، تجهیزات تفریحی و سردخانه‌های سطح استان را شامل می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۱۰۹۹۰

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان غربی، منصور جلایر از بازدید فنی 1 هزار و 665 واحد تولیدی آذربایجان غربی در سال 99 خبر داد و گفت: در مدت یکساله 99،  کارشناسان اداره کل استاندارد آذربایجان غربی مجموعا 1 هزار و 665 مورد بازرسی و بازدید فنی از واحدهای تولیدی مشمول استاندارد اجباری انجام داده‌اند.   

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: علاوه بر بازرسی‌های واحدهای تولیدی  2 هزار و 551 بازدید فنی در سال 99 توسط کارشناسان این اداره کل انجام شده است که از این تعداد  2 هزار و 220 بازرسی مربوط به بازدید فنی از آسانسورهای در حال نصب، 234 مورد مربوط به تجهیزات تفریحی و 97 مورد نیز مربوط به سردخانه‌های سطح استان هستند. 
    
وی با اشاره به اهمیت بازرسی ها و بازدید های فنی گفت: بهبود فرآیند تولید و استاندارد سازی کالاها و خدمات یکی از ماموریت های مهم سازمان ملی استاندارد ایران می باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها