بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا خبر داد؛

دیدار با ۵۷۰ ایثارگر در بوئین‌زهرا

مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا با ۵۷۰ خانواده شاهد و ایثارگر دیدار کردند.
کد خبر: ۱۳۱۰۸۱۳

به گزارش جام جم آنلاین قزوین؛ مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا با ۵۷۰ خانواده شاهد و ایثارگر این شهرستان طی یک سال گذشته دیدار کردند.

از این آمار ۶۱ مورد با همسران شهدا، ۲۸ مورد با فرزندان شهدا و یکصد و ۶۴ مورد با والدین شهدا و ۳۱۷ مورد با جانبازان و آزادگان بوده است.

مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به درب منازل جامعه هدف مراجعه کرده و ضمن اهدای بسته‌های بهداشتی، جویای احوال آنها شدند.

این دیدارها در قالب طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام شده و یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا است.

تجلیل و تکریم، برقراری ارتباط عاطفی، احصا و پیگیری جهت رفع مشکلات و تسهیل خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران از جمله اهداف اجرای طرح یاد شده است.

مسئولان بنیاد در انجام دیدارهای فوق از مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و معتمدین معین بهره می‌برند تا بتوانند با تعداد بیشتری از جامعه ایثارگران دیدار کنند.

دیدار با جامعه ایثارگران فرصتی برای مسئولان بنیاد و دیگر دستگاه‌های اجرایی در جهت خدمت کردن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است تا بتوانند ذره‌ای از جانفشانی‌های آنها را جبران کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها