از سوی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام

زمان تحویل نخستین محموله واکسن برکت به وزارت بهداشت اعلام شد

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: نخستین محموله واکسن ستاد اجرایی، اواخر اردیبهشت ماه در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۳۱۰۶۷۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر؛ علی عسگری امروز در حاشیه مراسم اهدای ۵۰۰ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های مناطق کم برخوردار گفت: در ادامه پنجمین مرحله رزمایش احسان و همدلی، امروز ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های شناسایی شده توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز ۵ میلیون بسته معیشتی در بین خانواده‌ها در مناطق محروم توزیع کرده است افزود: این فرآیند تا پایان کنترل و پیشگیری از این ویروس ادامه خواهد داشت.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام تاکید کرد: بسته‌های معیشتی در مناطق محروم و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

عسگری با تاکید بر اینکه بخش عمده‌ای از این مرحله از رزمایش پیش از نوروز در بین خانواده‌های مورد نظر توزیع شد گفت: امروز نیز قرار است ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌ها توزیع شود.
به گفته وی، این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات و … است که هزینه ریالی آن ۴۰۰ هزار تومان محاسبه شده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان با پویش افطاری، مرغ و گوشت گرم نیز در مناطق محروم توزیع خواهد شد گفت: این اقدام برای این است تا بخش کوچکی از آلام و رنج مردم در این ایام برطرف شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در مورد آخرین وضعیت تولید واکسن توسط ستاد اجرایی نیز گفت: هفته گذشته اتفاقات خوبی رقم خورد و توانستیم میزان تولید را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نخستین محموله واکسن ستاد اجرایی اواخر اردیبهشت ماه در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد و در ادامه نیز در خرداد و تیر ماه مراحل بعدی ادامه پیدا خواهد کرد.
وی به پویش آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این پویش نیز با همکاری ستاد اجرایی و برنامه عصر جدید اجرا خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها