مدیر مرکز روانپزشکی و سوختگی زارع ساری:

همراه‌سرای بیمارستان،نیازمند مشارکت نیکوکاران است

سلیمان ایزدی با اشاره به ضرورت تجهیز همراه‌سرای بیمارستان که در انتظار مشارکت خیّران است، تأکید کرد که این مرکز بزرگترین بیمارستان در شمال کشور است و به مراجعانی از مازندران، گلستان و سمنان خدمت‌رسانی می‌کند.
کد خبر: ۱۳۱۰۵۲۶

به گزارش جام جم آنلاین مازندران؛ سلیمان ایزدی مدیر مرکز روانپزشکی و سوختگی زارع ساری با اشاره به این‌که بیشتر بیماران این مرکز از قشر ضعیف هستند و نیاز به همکاری و همراهی همه مردم دارند، گفت: برخی همراهان در محوطه بیمارستان اقامت می‌کنند و برخی هم در حیاط امامزاده عباس ساکن می‌شوند و در گرمای تابستان و سرمای زمستان، حقیقتاً اذیت می‌شوند و ما نیز طبقه فوقانی نمازخانه بیمارستان را مهیا کردیم تا بانوان همراه در این بخش اقامت داشته باشند.

 ایزدی ادامه داد: یکی از بیماران ما که از خیّرین و چند روزی در مرکز بستری بود –به نام جناب درویشی کولایی- و مشکل همراهان بیماران را از نزدیک دیده بود، در اقدامی خیرخواهانه پیشنهاد ایجاد مرکزی را برای اسکان همراهان دادند و در ضلع شرقی محوطه، با هزینه شخصی خود اقدام به ساخت بنایی با عنوان «همراه‌سرا» در 300 متر زیربنا در دو طبقه کرد.

مدیر مرکز روانپزشکی و سوختگی زارع ساری همچنین گفت: این بنای دوطبقه شامل پنج اتاق، آشپزخانه مشترک، سرویس و حمام در هر طبقه است که یک طبقه برای بانوان همراه و یک طبقه هم برای مردان همراه در نظر گرفته شد.

وی همچنین گفت: بیشتر بیماران سوختگی و برخی بیماران اعصاب و روان، نیاز به همراه دارند و احداث چنین مکانی برای بیمارستان زارع که مراجعانی از راه‌های دور دارد، یک نعمت بزرگ بود که همانند «صدقه جاریه» سال‌ها در خاطر مردم خواهد ماند.

 ایزدی با اشاره به شیوع کرونا و دستورالعمل‌های مربوطه ازجمله ممنوعیت اعمال جراحی غیراورژانسی، گفت: به دلیل کاهش درآمد بیمارستان، تجهیز همراه‌سرا به تأخیر افتاد و ما را به لطف شهروندان و خیّران محتاج کرد و از همه خیّران نیک‌اندیش، پزشکان و همکاران و همه اقشار مردم انتظار دارم با خدا معامله کنند و برای تجهیز این همراه‌سرا گام بردارند.

مدیر بیمارستان زارع  ساری با اشاره به ده اتاق دو تخته گفت: یکی از خیّران، چند فرش اهدا کرد اما 20 تخت یک‌نفره، ده تلویزیون، دو دستگاه یخچال 6 فوتی، دو دستگاه اجاق گاز، دو دستگاه آب‌سردکن مورد نیاز است و من از همه خیّران می‌خواهم شخصاً حضور پیدا کنند و دقایقی مهمان ما باشند و همراه‌سرا را ببینند و اقدام به کمک کنند.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها