رئیس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه:

فوت 7 کرمانشاهی ؛ شمار جانباختگان به ۱۵۴۲ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بسیاری از مردم رعایت نمی کنند

دکتر مرادی در ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا گفت: بر اساس مشاهدات قبل و الگوی انتقال بیماری پیش بینی می کنیم در اوج بیماری پیک چهارم تعداد بیماران بستری به ۱۸۰۰ نفر برسد که نسبت به پیک قبل حدود ۶۰۰ بیمار بستری افزایش خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۳۱۰۴۶۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: نقشه راه ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ با همکاری معاونت ها تدوین شده است و کلیه اعمال جراحی و بستری های الکتیو لغو می گردد.

وی در ادامه گفت: سه دستگاه اکسیژن ساز از طرف وزارت نفت به دانشگاه اختصاص یافته که به دستور استاندار یک دستگاه در بیمارستان ۵۲۰ ارتش و یا نیروی انتظامی و دو دستگاه دیگر در بیمارستانهای فارابی و امام رضا(ع) نصب می شود.

مرادی افزود: با اختصاص ۱۰۰ تخت رزرو باید آمادگی پذیرش روزانه ۱۰۰ بیمار بستری را داشته باشیم و بر درمان بیماران سرپایی از طریق کلینیک های سرپایی تاکید ویژه داشته باشیم و راهکارهای عملی آن بررسی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همچنین گفت: بر اساس رنگ بندی می بایست فقط مشاغل گروه یک در شهرهای قرمز فعالیت کنند که متاسفانه نظارت کاملی بر آن وجود ندارد و مردم نیز پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت نمی کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا به هیچ وجه نباید قطع برق وجود داشته باشد و کلیه بیمارستان ها دارای برق دو سویه باشند.

مرادی در پایان گفت: همانند پیک های قبل نیازمند استفاده از ظرفیت بیمارستان های غیر دانشگاهی هستیم و نحوه بستری بیماران در کلیه بیمارستان ها از طریق مرکز MCMC متوازن صورت گیرد تا از نظر خدمات پزشکی و پرستاری، اکسیژن رسانی و ... خللی وارد نگردد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها