نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رسیدن به اقتدار و توسعه فرهنگی اقتصادی بدون تحول دانشگاه و آموزش و پرورش مشکل است.
کد خبر: ۱۳۱۰۴۵۴

به گزارش جام جم آنلاین لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: در همین راستا نیازمند تربیت انسان های صبور، مجاهد و متعهد در دانشگاه ها هستیم .
 
وی ادامه داد: دانشگاه باید محلی برای عمل به ارزش های اسلامی و به گونه ای باشد که خروجی آن، تربیت جوان انقلابی، پای کار،معنویت گرا ،اخلاق مدار و عدالت خواه باشد و این امر مستلزم همدلی و همکاری روحانیت و اساتید دانشگاه ها است.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: مسئولان دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها باید پیوند محکمی بین اساتید و دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه برقرار کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان گفت: چالش هایی همچون شایسته سالاری، تبعیض در جذب نیرو با نگاه فامیلی و طایفه ای و همچنین عدم بکارگیری نیروهای متخصص و کارآمد در برخی پست های اداری سه دهه پس از جنگ تحمیلی در لرستان وجود داشته است.
 
وی ادامه داد: نیاز است این چالش ها و موضوعاتی که جوانان و خانواده ها را رنج می دهد در دانشگاه های استان به گفتمان تبدیل شود.
 
حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد:برخی تخریب ها و مشکلات ایجاد شده در استان به دلیل عدم انجام وظیفه و برخورد به موقع دستگاه های نظارتی، قضایی و امنیتی با برخی رویدادهای تلخ است.
 
امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: درگام دوم انقلاب اسلامی هم در استان و هم در کشور نباید اجازه بدهیم کاستی های گذشته تکرار شود و چند سال آینده بگویند مسئولان استان کجا بودند که کارخانه ها تعطیل شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی ادامه داد: جلوگیری از چنین رویدادهای تلخی مستلزم این است که مسئولان نظارتی، قضایی و امنیتی استان به موقع به وظیفه خود عمل کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها