با صعود فولاد خوزستان، فوتبال ایران با چهار نماینده، بیشترین سهمیه را در منطقه غرب قاره کهن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۳۱۰۳۸۱

به گزارش جام جم آنلاین، تیم فوتبال فولاد خوزستان در یکی از بازی‌های باقیمانده مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا موفق شد در خاک عربستان با چهار گل از سد تیم العین امارات بگذرد و به گروه چهارم این مسابقات صعود کند.

راهیابی فولاد به مرحله گروهی، نمایندگان ایران در این مرحله را به عدد چهار رساند و شاگردان جواد نکونام در کنار تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور جای گرفتند.

این پیروزی همچنین باعث شد تا نمایندگان ایران در دور گروهی منطقه غرب آسیا از همه رقبای دیگر خود سبقت بگیرند و تنها کشوری باشند که با چهار تیم در این رقابت‌ها کار خود را استارت می‌زنند.

بعد از ایران کشورهای عربستان، قطر و امارات با سه تیم حضور دارند. ازبکستان و عراق ۲ سهمیه در این مرحله خواهند داشت و کشورهای تاجیکستان، هندوستان و اردن هم با یک تیم در دور گروهی حاضر خواهند بود.

حال باید دید چند تیم از چهار نماینده ایران موفق می‌شوند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند و جزو هشت تیم راه پیدا کرده به مرحله دوم نام بگیرند.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها