رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان خبر داد:

چهره بهاری شهر با کاشت ۲۹ هزار گل

سید محمد قاسمی رئیس‌  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان گفت؛  کاشت گل‌های بهاری ضمن زیباسازی و طراوت بخشیدن به محیط شهری در افزایش نشاط شهروندان نیز تاثیرگذار بوده و در این خصوص تلاش داریم در سطح معابر، میادین و بوستان ها فضایی مناسب و متناسب با بهار دلنشین فراهم نماییم.
کد خبر: ۱۳۱۰۳۵۱

به گزارش جام جم آنلاین سمنان؛ سید محمد قاسمی رئیس‌  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان گفت؛  کاشت گل‌های بهاری ضمن زیباسازی و طراوت بخشیدن به محیط شهری در افزایش نشاط شهروندان نیز تاثیرگذار بوده و در این خصوص تلاش داریم در سطح معابر، میادین و بوستان ها فضایی مناسب و متناسب با بهار دلنشین فراهم نماییم.


قاسمی افزود؛ عملیات کاشت گل‌های فصلی هر ساله متناسب با شرایط آب و هوایی در بوستان‌ها و میادین و ... انجام می‌شود، در همین راستا کاشت بیش از ۲۹ هزار گلدان از انواع گل های فصلی جهت استقبال از بهار ۱۴۰۰ در سطح شهر سمنان صورت پذیرفت، که با توجه به ظرافت و تنوع رنگ، زیبایی و جلوه خاصی به سیمای شهری می‌بخشد.


وی در پایان افزود؛ این سازمان تمام تلاش خود را در جهت  توسعه فضای سبز و زیبا سازی منظر شهری به کار می گیرد تا بتواند رضایت شهروندان را جلب نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها