موضوعات حقوقی اداری سازمان همیاری و واحدهای تابعه به صورت تخصصی بررسی می شود

جلسه کمیته حقوقی اداری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با حضور جعفر سلیمانی عضو هیات مدیره و رئیس این کمیته برگزار شد.
جلسه کمیته حقوقی اداری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با حضور جعفر سلیمانی عضو هیات مدیره و رئیس این کمیته برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۱۰۱۵۴

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، اولین جلسه کمیته حقوقی اداری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با حضور جعفر سلیمانی شهردار کاشمر و عضو هیات مدیره سازمان به عنوان رئیس این کمیته و محمد سنجری مدیرعامل و مدیران واحدهای حقوقی، اداری، بیمه ، املاک، ماشین آلات و ... برگزار شد.
در این جلسه موضوعاتی در خصوص طرح طبقه بندی مشاغل، حقوق و دستمزد، سهام شرکت بیمه، مسائل حوزه املاک و ماشین آلات و ... برای مطرح شدن در هیات مدیره سازمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
این کمیته که به منظور بررسی کارشناسی مسایل حقوقی و اداری سازمان همیاری و شرکتها و موسسات تابعه آن، تشکیل شده است وظیفه تجزیه و تحلیل های تخصصی موضوعات مختلف را در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های این نهاد برعهده دارد.
شهرداران شهرهای فیض آباد، خلیل آباد، نیشابور،انابد، بردسکن، تایباد و ... نیز به عنوان صاحبنظران و دیگر اعضای کمیته حقوقی اداری سازمان همیاری در این جلسات به ارائه نظرات و پیشنهادات ارزنده خود می پردازند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها