کد خبر: ۱۳۱۰۱۳۲
بهترین پنجره دوجداره upvc کدام است؟
با پیشرفت روزافزون مصالح ساختمانی، درب ها و پنجره ها نیز تغییرات زیادی کرده اند و دیگر از پنجره ها با پروفیل های آهنی و دیگر انواع قدیمی پروفیل پنجره استفاده نمی شود.
هم چنین افزایش شهر نشینی و زیاد تر شدن ساختمان های نزدیک به هم در سطح شلوغ شهر نیز نیاز به داشتن پنجره هایی با کارایی و عایق بندی بالاتر ضروری است.

پنجره های دوجداره upvc به منظور کاهش مصرف انرژی وعایق بندی بالا در برابر حرارت و صوت ساخته شده اند، که البته مزایای بیشتری نیز دارند و از این رو می توان بهترین نوع پنجره ها را پنجره های دو یا چند جداره upvc دانست.

بازرگانی تولیدی عبیدی افتخار دارد تا با سالها همکاری با برند های معتبر در زمینه تولید درب و پنجره upvc ، باز هم نمایندگی رسمی بهترین انواع پنجره دوجداره باشد، و پروفیل ها، یراق آلات، شیشه ها و  دیگر ملزومات درب و پنجره دوجداره را با تضمین کیفیت اصلی، به فروش برساند.
 
تلفن ثابت:
02634239671
تلفن همراه:
09213652714
09120909542
09120909541
 
پنجره دوجداره ویتانوا
 
بهترین پنجره دوجداره upvc کدام است؟

اگر به دنبال خرید یک پنجره دوجداره خوب ، با کیفیت و دوام بالا، کارایی مناسب و البته قیمتی مناسب هستید، پنجره ویتانوا بهترین گزینه برای شماست.
پروفیل های ویتانوا ساخته شده از بهترین متریال سازنده ، و با تکونولوژی و ماشین آلات کشور آلمان و اتریش هستند، که توسط گروه کارخانجات طلا پروفیل اطلس ساخته می شود.
برند ویتانوا موفق به دریافت استاندارد ملی 12291 و هم چنین استاندارد کیفی بین المللی شده است که بیانگر کیفیت بسیار بالا و رقابتی این محصول با سایر محصولات مشابه در بازار است.
تمامی پروفیل های ویتانوا دارای 20 سال گارانتی طلایی هستند
از جمله دیگر مزایای پنجره ویتانوا، می توان به تحویل به موقع کالا
داشتن نمایندگی های فعال در سراسر کشود
کیفیت بالای مواد اولیه سازنده با استاندارد های بین المللی
و قیمت مناسب آن است.
ویتانوا، کوچکترین جزئیات را در نظر می گیرد.
 
برندی دیگر از بهترین پنجره های دوجداره upvc : پنجره هارمونی پلاس
 
بهترین پنجره دوجداره upvc کدام است؟

در معرفی یکی دیگر از برندهای با کیفیت و مناسب برای پنجره ی دوجداره upvc ، برند هارمونی پلاس را معرفی می کنیم، که برندی دیگر از طلا پروفیل اطلس است.
گروه بازرگانی تولیدی عبیدی از نمایندگان رسمی پنجره دوجداره هارمونی نیز می باشد، و انواع پروفیل ها در ضخامت ها و ابعاد گوناگون، از جمله پروفیل های سری 58 هارمونی،  یراق آلات و دیگر ملزومات درب و پنجره یو پی وی سی، از برند هارمونی را نیز با کیفیت اورجینال ارائه می دهد.
هارمونی پلاس برندی جدید و مدرن است، که با هدف کیفیت بالا، طراحی مدرن و قیمت مناسب، ساخته شده و در کنار دیگر برند این مجموعه فعالیت می کند.
از جمله مزایای پروفیل هارمونی پلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد :
طراحی بسیار شیک و بی نظیر پنجره ها
کیفیت بالای محصولات و گارانتی 20 ساله آن ها
استفاده از پروفیل های گالوانیزه، و در نتیجه استحکام بسیار بیشتر پروفیل ها
داشتن نمایندگی های معتبر و فعال در کشور، از جمله بازرگانی تولیدی عبیدی
دارای استاندارد کیفی بین المللی
قیمت مناسب و رقابتی
 
هماهنگی در زندگی، با هارمونی پلاس
 
قیمت پنجره دوجداره
 
بهترین پنجره دوجداره upvc کدام است؟

یکی از مورد توجه ترین موارد برای خرید هر محصولی، قیمت آن است. برای خرید پنجره دوجداره نیز پس از کیفیت و کارایی پنجره، باید به قیمت آن نیز توجه کنید و قیمتی مناسب را در نظر بگیرید.
پنجره های upvc دارای تنوع بسیار زیادی از نظر کیفیت ساخت، کارایی ، طرح و رنگ، بازشو و ابعاد هستند، که همگی این موارد در قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار هستند.
بنابراین باید ابتدا در نظر بگیرید که چه نوع پنجره ای، با چه میزان کارایی و با چه بودجه ای را می خواهید تهیه کنید .
مهم ترین عواملی که در قیمت پنجره دوجداره موثرند عبارتند از :
 
برند سازنده و کیفیت آن
برند های سازنده پروفیل ها، یراق آلات و دیگر ملزومات پنجره upvc ، قیمت های متفاوتی دارند، که البته بسته به این که در داخل کشور تولید می شوند و یا خارج نیز متفاوت اند.
بهرحال نکته ای که باید بدان توجه ویژه ای داشته باشید این است که به هیچ وجه بخاطر قیمت ارزان تر، سراغ پروفیل های تقلبی و یا ناشناخته نروید، چرا که با کیفیت پایین خود موجب هزینه های بیشتر برای شما می شوند.
 
نوع بازشوی پنجره
انواع مختلف بازشوی پنجره ها هم از نظر مدل و زیبایی و نحوه باز و بسته شدن آن ها، و هم از نظر کارایی متفاوت اند. برخی انواع بازشو با توجه به داشتن یراق آلات بیشتر و پیچیده تر، و عایق بندی بالاتر، دارای قیمت های بیشتری هستند. از ارزان ترین انواع پنجره از نظر بازشو، پنجره های تک حالته و کشویی هستند که یراق آلات ساده تری دارند، و پنجره های دوحالته و فولکس واگنی با وجود داشتن یراق آلات بیشتر و عایق بندی بالاتر معمولا قیمت بالاتری دارند.
 
ابعاد پنجره
قیمت پنجره دوجداره upvc به صورت متری و با توجه به ابعاد پروفیل، و میزان شیشه های دوجداره و سه جداره مصرفی محاسبه می شود. بنابراین قیمت پنجره دوجداره با توجه به ابعادی که در نظر دارید نیز متفاوت می شود.
از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره، طرح و رنگ پروفیل، ضخامت پروفیل با توجه به شیشه دوجداره یا سه جداره یا بیشتر، طرح و نوع شیشه های مصرفی ، کیفیت یراق آلات و البته هزینه های نصب یا تعویض پنجره است.
 
خرید پنجره دوجداره ارزان
آیا خرید یک پنجره upvc ارزان به صرفه است؟ گرچه ممکن است به نظر برسد خرید از یک برند ناشناخته یا تقلبی، که قیمت ارزان تری دارد به صرفه تر است، اما در نهایت چنین نیست و نه تنها به صرفه نیست، بلکه موجب ضرر بیشتر هم می شود.

از مهم ترین مسائل در مورد خرید پنجره دوجداره upvc ، بهره وری از عایق بندی صوتی و حرارتی بالا، و کیفیت و دوام بالا است، که در مورد پروفیل هایی با قیمت بیش از حد ارزان و غیر منطقی مسلما چنین نیست. در نتیجه در دراز مدت متوجه می شوید که کارایی مورد نظر در پنجره وجود ندارد و شاید حتی ناچار به تعویض پنجره دوجداره با پنجره ای با کیفیت شوید که خود هزینه های شما را افزایش می دهد. بنابراین توصیه ما به شما این است که از ابتدا پنجره ای با قیمتی مناسب(نه قیمت های گزاف و نه ارزان قیمت) و با برندی شناخته شده، و از نمایندگی های معتبر خریداری کنید تا بیشترین بهره وری را از هزینه ای که کرده اید،ببرید.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها