فرمانده ناجا گفت : در حوزه برخورد با مفاسد اجتماعی و مخلان نظم و امنیت بیش از 12 هزار نفر از اراذل و اوباشی که سطح بندی شده بودند شناسایی و با آنها برخورد قانونی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۳۱۰۱۲۳

 به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران ناجا با خیر مقدم به ‌سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به اهداف همایش اشاره و اظهار داشت: بررسی ماموریت های سال گذشته، آسیب شناسی فرآیند و آمادگی برای اجرای ماموریت های سال 1400 از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

سردار اشتری به ماموریت های سال 99 ناجا پرداخت و گفت: نیروی انتظامی ضمن اجرای ماموریت های ذاتی خود، کمک به کادر درمان و همچنین انجام مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را نیز بر عهده داشت.
 
این مقام ارشد انتظامی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و زحمات کادر درمانی سراسر کشور گفت: نیروی انتظامی در کنار کادر درمانی در تمامی صحنه ها حضور داشته و تلاش کرده که تمام ماموریت های محوله در این حوزه را به خوبی به سرانجام برساند.

وی در ادامه به راه اندازی قرارگاه امام رضا (ع) نیز اشاره کرد و گفت: از همان روزهای اول ابلاغ راه اندازی این قرارگاه نیروی انتظامی فعالیت خود را آغاز کرد و همچنان ادامه دارد؛ ضمن اینکه تمام مراکز درمانی و بیمارستانی ناجا نیز آماده ارائه خدمت درمانی به مردم بودند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ضدعفونی معابر با تمام تجهیزات و امکانات موجود، مراقبت از فضای مجازی ( جلوگیری از تشویش اذهان عمومی)، برخورد با محتکران، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بازرسی و کنترل صنوف و ... از جمله ماموریت های نیروی انتظامی در حوزه مقابله با ویروس منحوس کرونا بود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اجرای محدودیت های ترافیکی از ابتدای آذرماه 99 تاکنون گفت: در این رابطه نیروی انتظامی با حداکثر توان در شهرها و جاده ها حضور داشته به طوری که میانگین و به صورت روزانه حدود 10 هزار نفر نیرو در این ماموریت به کارگیری شدند و بیش از 760 هزار نفر روز از همکاران نیز مشغول اجرای ماموریت ها بودند.

سردار اشتری همچنین ادامه داد: در حوزه برخورد با مفاسد اجتماعی و مخلان نظم و امنیت و همچنین اراذل و اوباش نیز اقدامات مطلوبی صورت گرفته است و بیش از 12 هزار نفر از اراذل و اوباشی که سطح بندی شده بودند شناسایی و با آنها برخورد قانونی صورت گرفته است.

فرمانده ناجا ادامه داد: در اقصی نقاط کشور ( در بحث تقسیمات کشوری) همکاران ما برای بهتر انجام شدن ماموریت ها حضور فعال و موثری داشتند؛ بحمداله با توجه به انجام مطلوب ماموریت ها توانستیم کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذاریم که جا دارد از تمامی همکارانمان در نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کنم.

سردار اشتری به پیام مسرت بخش و روح انگیز مقام معظم رهبری در 29 مهرماه سال 99 نیز اشاره و عنوان کرد: در آن پیام ایشان فرمودند : مردم توامان مهربانی و اقتدار را در ناجا می بینند و از اقدامات و ابتکارات ناجا در برخورد با منکرات نیز تقدیر و تشکر کردند که این امر باعث افزایش روحیه همکاران در نیروی انتظامی شد.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم بتوانیم منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" را به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم به ماموریت های ناجا در پایان سال 99 نیز اشاره و تاکید کرد: نیروی انتظامی با راه اندازی قرارگاه نوروزی و امام رضا (ع) از 25 اسفندماه سال 99 تا 15 فروردین 1400 برای انجام ماموریت ها در ایام نوروز به صورت آماده باش بود.

این مقام ارشد انتظامی به آمادگی ناجا برای برگزاری انتخاباتی امن با مشارکت بالای مردم اشاره و عنوان کرد: در این رابطه نیازمند همکاری بسیج با همکارانمان در نیروی انتظامی در سراسر کشور برای حفاظت از صندوق ها هستیم که اقدامات لازم نیز انجام شده است.

سردار اشتری تصریح کرد: سال پیش رو سال حساسی است که باید برای اجرای ماموریت ها آمادگی کامل داشته باشیم و فرماندهان و آحاد کارکنان نیز بتوانند با برنامه ریزی مطلوب ماموریت ها را به نحو احسن به سرانجام برسانند.

وی در ادامه از حمایت های ستاد کل نیروهای مسلح قدردانی و تشکر کرد و گفت: این حمایت ها باعث رشد و پیشرفت نیروی انتظامی شده است که امیدواریم بیش از پیش مورد حمایت ستاد کل قرار بگیریم.

این مقام ارشد انتظامی به تبیین ابعاد فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانیه ایشان در گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و ادامه داد: بحمداله در این خصوص اقدامات مطلوبی طی سال های 98 و 99 انجام شده و تلاش ما بر این است که با اجرایی کردن اهداف معظم له در بیانیه گام دوم بتوانیم به پلیس در تراز انقلاب اسلامی برسیم.

 وی مجددا از حضور تمامی همکاران سراسر کشور در این همایش قدردانی کرد و گفت: امید است که با اجرای منویات مقام معظم رهبری و حمایت های ستاد کل بیش از گذشته در اجرای ماموریت ها موفق عمل کنیم و با اقتدار پیش برویم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها