تیم فولاد خوزستان اولین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شنبه ساعت 20:20 در مرحله پلی آف به مصاف تیم العین امارات خواهد رفت.
کد خبر: ۱۳۰۹۹۸۹

به گزارش جام جم آنلاین، لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 برای فوتبال ایران خیلی مظلومانه آغاز می شود. تیم های ایرانی در سال جدید میلادی نه تنها از میزبانی محروم هستند بلکه مجبورند در سرزمین هایی به میدان بروند که اصلا باب میل آنها نیست.

فولاد خوزستان و استقلال مجبور به سفر به عربستان شده اند و پرسپولیس هم باید به هند سرزمین اعجایب و سینما برود! تراکتور هم در قطر به مصاف رقبایش خواهد رفت.

فولاد خوزستان اولین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شنبه ساعت 20:20 به مصاف العین امارات خواهد رفت.

العین تیم قدرتمندی است که در سال های گذشته همواره مشکلات زیادی برای تیم های ایرانی به وجود آورده است.

فولاد خوزستان قطعا هوشمندانه و با تمرکز مقابل این تیم اماراتی بازی خواهد کرد. هرچند جواد نکونام گفته با «تفنگ بادی» باید به مصاف «ژسه» برویم و العین حتی می تواند مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

به این ترتیب مشخص است که فولاد خوزستان با چه تیم قدرتمندی بازی خواهد داشت. هرچند ابتدا قرار بود العین به اهواز سفر کند و این مسابقه در ایران برگزار شود اما در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی را از باشگاه خوب و منظم فولاد خوزستان بدون هیچ توضیحی گرفت! به هر حال فولاد خوزستان در صورت عبور از مسابقه دشوار و صعود به مرحله بعد باید در گروه D و با تیم های السد قطر، النصر عربستان، الوحدات اردن بازی کند که گروه سختی هست.

صعود فولاد باعث خواهد شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا بیش از گذشته به قدرت فوتبال ایران پی ببرد و بداند که با سیاسی کاری چه ظلم بزرگی در حق یکی از بهترین فوتبال های آسیا انجام داده است.به هر حال فولاد خوزستان با اتکا به نیروی انسانی قدرتمند و جوانان توانای ایرانی و به لطف مدیریت خوب باشگاهش می تواند در این بازی حساس پیروز شود. پاتوسی بازیکن خارجی فولاد در وصف العین امارات گفته این تیم محدودیتی برای خرج کردن ندارد! اما در فوتبال تیم ها برنده می شوند نه فقط ستاره ها.

«کریشانسا دیلان» پریرای سریلانکایی داور وسط دیدار فولاد ایران و العین امارات خواهد بود. هماسونگا و دون‌سانجیو دو داور هموطن وی کمک‌هایش در این بازی خواهند بود. داور چهارم عمر مبارک عمانی است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها