معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران:

۴۳۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند اهداء شد

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران تأکید کرد که سال گذشته چهار هزار و ۳۰۰ دستگاه تبلت در پنج مرحله به دانش آموزان نیازمندان در استان اهداء شد.
کد خبر: ۱۳۰۹۹۷۶

به گزارش جام جم آنلاین مازندران میثم معافی صبح پنجشنبه در حاشیه مراسم اهدای تبلت دانش آموزی گفت: با توجه به شرایط کنونی و تحصیل دانش آموزان به صورت مجازی، با کمک خیران به تمامی دانش آموزان تحت حمایت نیازمندی که از کمیته امداد تقاضا داشتند، تبلت اهدا شد.

 

وی اظهار داشت: مجموعاً سال گذشته چهار هزار و ۳۰۰ دستگاه تبلت تهیه و در پنج مرحله به دانش آموزان تحت حمایت در استان اهدا شده است و این روند ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه در بخش اهدا تبلت به دانش آموزان تحت حمایت هم، مازندران تنها استانی است این نیاز تمامی دانش آموزان مددجوی متقاضی تبلت را با کمک خیران رفع کرده است، افزود: هشت هزار و ۵۰۰ دانش آموز در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از تمامی خدمات بویژه خدمات فرهنگی نیز بهره مند هستند.



معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با اشاره به همراهی و مشارکت خیران با کمیته امداد در راستای تأمین تبلت برای دانش آموزان تحت حمایت تصریح کرد: خوشبختانه خیران و دستگاه‌های اجرایی استان به کمیته امداد در این بخش (تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند) یاری رساندند تا همه با هم در شاد کردن دل نیازمندان سهیم باشیم.



وی خاطر نشان کرد: همچنین ۱۰۰ دستگاه تبلت از سوی کمیته امداد مازندران بر اساس نیت خیر نیکوکار و هماهنگی مرکز به دانش آموزان تحت حمایت در سمنان اهدا شد.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با اشاره به ارائه تسریع خدمات به دانش آموزان نیازمند، گفت: ۳۳ مرکز نیکوکاری در تمامی ادارات آموزش و پرورش استان به منظور رسیدگی به امور دانش‌آموزان نیازمند با هدف نهادینه ساختن فرهنگ انفاق و نیکوکاری ایجاد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها