معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران:

۴۳۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند اهداء شد

ضرورت ‌افزایش‌اعتبارات ‌مددجویان‌ امداد‌ در بودجه۹۸

رئیس کمیته امداد ‌ با اشاره به حمایت مجلس و دولت از افزایش اعتبارات مددجویان کمیته امداد در سال ۹۸ تاکید کرد: در بودجه ۹۸ اعتبار بسیاری از نهادها کاهش یافته اما بودجه کمیته امداد تغییری نداشته است. امیدواریم و از دولت می‌خواهیم همان‌طور که حقوق کارمندان به درستی ۲۰ درصد افزایش می‌یابد، اعتبارات مددجویان امداد هم به همین نسبت رشد داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۵۴

به گزارش ‌جام‌جم، پرویز فتاح با تاکید بر ضرورت توجه به نیازهای اقشار محروم به‌ویژه در وضعیت اقتصادی فعلی در کشور، افزود: سال گذشته و در ابتدای امسال تلاش خوبی برای رفع فقر مطلق در کشور انجام شد. با همکاری دولت و مجلس تبصره ۱۴ با 7000 میلیارد تومان اعتبار با هدف کاهش فقر مطلق برای سال ۹۷ تصویب شد که در ۹ ماهه سال این بودجه به طور کامل محقق شده است. رئیس کمیته امداد با اشاره به همکاری خوب دولت و مجلس با کمیته امداد افزود: کمیته امداد از معدود دستگاه‌هایی است که بودجه آن به طور کامل محقق شده است. فتاح بیان کرد: در دو سال گذشته و تا آخر سال ۹۶ از طریق خودکفایی و توانمندسازی، جامعه تحت حمایت کمیته امداد حدود ۱۵ درصد کاهش یافت و وظیفه اصلی ما همین است. معتقدیم یارانه دادن به تنهایی کارگشا نیست و اقدامات کمیته امداد از طریق توانمندسازی و استفاده از وام قرض الحسنه با قوت پیگیری می‌شود. وی با اشاره به تورم
در سال جاری گفت: امسال در این فضا خودمان را مکلف دیدیم جامعه هدف را به طور موقت تا پایان سال افزایش دهیم و امیدواریم با کاهش تورم در ماه‌های آینده، وضعیت اقتصادی برای اقشار محروم بهبود یابد. فتاح از افزایش ۳۵ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد در سال ۹۷ خبر داد و گفت: به مردم ایران اطمینان می‌دهیم صدقات و زکات هر شهر را براساس نیات و در همان شهر هزینه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها