مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری

تجلیل از بانوی کارآفرین قزوینی

در مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از بانوی کارآفرین برتر استان قزوین قدردانی شد
در مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از بانوی کارآفرین برتر استان قزوین قدردانی شد
کد خبر: ۱۳۰۹۹۱۸

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین قزوین، صدیقه ربیعی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در مراسم تجلیل از بانوی کارآفرین قزوین گفت: فاطمه گروسی، بانوی کارآفرین استان قزوین از شهر اسفرورین تاکستان، در حوزه کشاورزی، کشت زعفران و گل محمدی توانسته برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کند.

صدیقه ربیعی، افزود: در استان قزوین با توجه به اینکه قطب کشاورزی به حساب می‌آید ظرفیت‌های خوبی برای کارآفرینی وجود دارد و تعدادی زیادی از زنان کارآفرین استان در عرصه کشاورزی فعالیت می‌کنند.

ربیعی گفت: انصافاً این زنان به خوبی توانسته اند در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی فعالیت خود را ادامه دهند و برای تعداد کثیری از افراد اشتغال ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: این ظرفیت کشاوزی در استان قزوین باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و ما باید به سمت فرآوری محصولات کشاورزی و پرهیز از خام فروشی حرکت کنیم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: استان قزوین در برخی از شهرستان‌ها مثل تاکستان محصولاتی دارد که باید زنجیره تولید و عرضه آن‌ها مورد توجه قرار گیرد تا کارآفرینان استان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و فروش آنلاین برای برندسازی و بازاریابی و توسعه بازار‌های خود تلاش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها