تجلیل از بانوی کارآفرین قزوینی
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری

تجلیل از بانوی کارآفرین قزوینی

رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز مطرح کرد،

درخشش مدارس البرز در طرح لاله های روشن

رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز گفت: ۱۴ مدرسه استان با اجرای مناسب برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در طرح لاله های روشن، برتر کشوری شدند.
کد خبر: ۱۳۰۹۶۵۵

رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز گفت: ۱۴ مدرسه استان با اجرای مناسب برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در طرح لاله های روشن، برتر کشوری شدند.

به گزارش جام جم البرز ، محمدی عنوان کرد؛ ۱۴ مدرسه البرز براساس اعلام معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در طرح ملی لاله‌های روشن در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برتر شناخته شدند.

وی عنوان کرد: مدارس شاهد شهید علافی‌ها و شهید کلانتری، نرجس یک و شهید غروی از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و  مدرسه حضرت مریم (س) از آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج دراین طرح ملی برگزیده شد.

همچنین مدارس شهید اصغر افضلی، مهدیه، شهید باهنر و شاهد عصمت از آموزش و پرورش ناحیه سه کرج و شاهد نرجس از آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج، مدرسه آیت الله طالقانی و حاج محمد گیوه چی از شهرستان اشتهارد، شهید علی اصغر دینار از ساوجبلاغ و شهید شهری نیز از آموزش و پرورش نظرآباد به برتری دست یافتند.

رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز افزود:  این جشنواره مجازی در البرز با مشارکت دانش آموزان و با رویکرد مقاومت برگزار شد.

محمدی ادامه داد: این جشنواره با همکاری اداره کل شاهد و تشکل‌های دانش‌آموزی و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزان و فرزندان شهید در استان اجرایی شد.

رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز گفت: ۱۵ یادواره شهدا درقالب این جشنواره مهم در مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز در دستور کاری قرار گرفت.

محمدی گلباران مزار شهدا، تجلیل ازخانواده‌های شهدا، اجرای سرود، پخش کلیپ، مرثیه سرایی و برپایی کافه شهدا، نمایشگاه یادمان شهدا و ایستگاه صلواتی را از دیگر برنامه‌های جشنواره لاله‌های روشن در مدارس این استان برشمرد.

استان البرز در دوران دفاع مقدس ۹۳ معلم و ۳۷۶ دانش آموز شهید تقدیم انقلاب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها